Het grote logic pro 7 raadsel

Wie kan mij helpen het volgende raadsel op te lossen:

Ik heb gisteren per ongeluk een paar samples verwijderd uit mijn EXS Factory samples. Het betreft enkele samples van de Yamaha Grand piano. Hoe die verwijderd zijn weet ik zelf ook niet.

Het probleem zit hem in het feit, dat als ik de beide Logic installatie dvd’s erin doe, om het opnieuw te installeren het probleem nog niet verholpen is en ik dus nog steeds de bestanden mis…

Ik heb de Yamaha Grand piano in zijn geheel verwijderd, maar als ik hem dan opnieuw installeer, installeert hij alles behalve de ontbrekende bestanden.

Porbeert Logic mij gek te maken?
Help!
Ronald

Bedoel je de 2 DVD's van Logic 7 ?

• Probeer anders eens de mappen EXS instruments en EXS samples helemaal te wissen.
    En dan een custom re-install vanaf je DVD ?

• Of misschien de EXS content vanaf je oudere Logic 6 CD herinstallen.

Succes ermee !

Rob.

Hoi Rob,

Ik bedoel inderdaad de 2 Logic pro 7 DVD’s (install & bonuspack). Op de bonuspack staat o.a. de Yamaha Grand piano.

Ik heb de EXS mappen nog niet allemaal weggehaald, zal ik eens proberen

dankje

oki, laat efkes weten of het lukt !

ik heb de exs instr. en samples verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem is niet verholpen. Ik heb geen oude Logic 6 versies, dus ik moet het doen met mijn Logic 7 dvd's.

Het zijn de volgende bestanden die ik mis:
054_F#2KM56_M.wav
024_C0KM56_m.wav

Overigens mis is alle bestanden die beginnen met 054 en 024

Als je ze hebt , zou je me ze willen mailen? Ik heb ze morgen namelijk nodig.
hartelijk dank!
ronaldvanderschelde@hotmail.com

Ik wil ze wel meelen.

Heb je een redelijk grote mailbox ?

Ik schat dat het wel zo’n 10 mb is (of meer)

[quote:4805d0e6bc]ik bedoel inderdaad de 2 Logic pro 7 DVD's (install & bonuspack)[/quote:4805d0e6bc]

Ik heb logicpro 7 ge-update vanaf de versie 6 (pro), en daar zaten ook 2 dvd’s bij, maar die heten install en content. Ik kan daar niets van die yamaha grand op vinden.
Zit die misschien alleen als je de full version 7 koopt?

Marc.

ik heb geen update gekocht, maar een compleet nieuwe versie vanaf 7

Op de content dvd staat het zgn. bonuspack, met daarin de yamaha grand en vele andere samples