Eigenlijk wou ik dit sturen ter plaatsing op teletekst pagina 316....
[img:9a7233ddf5]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8789[/img:9a7233ddf5]
Mijn hemel, wat een aanfluiting dat Talpa. Ik durf gewoon bijna niet meer te kijken, ben al blij dat ik mijn zenderindeling nog niet heb omgegooid…
NSE, is het opvallend dat het gelijktijdig herhaalde MASH meer kijkers trekt? Ach, zoals Beau net bij Rob Stenders op de radio verteld, het heeft tijd nodig. Ik denk het ook, na twaalven graag.
Je kunt een ding niet ontkennen, John heeft lef! Primetime een docu over Michael Jackson uitzenden. En dan ook nog Americas Funniest (help) Home Videos. Verwacht hij nou werkelijk dat mensen hierom zullen blijven hangen? En o wee, als je na 22 uur nog kijkt, dan zal John de herhalingen over je uitstorten!
[size=9:9a7233ddf5]Oja, en kan iemand me uitleggen waarom ik ineens een nieuwe rtl 5 en rtl 7 heb? Heb ik daar om gevraagd? Ik vond de oude RTL5 altijd prima, ben zelf gek op Mash en allo allo. En ben ik na een paar jaar eindelijk vertrouwd met Yorin, gooien ze de hele boel om naar rtl 7! Ik wil Yorin gewoon terug, ik wil geen nieuwe rtl 7. En wat was er mis met de naam Yorin Travel? Ik ken mijn eigen televisie gewoon niet meer. Snif… [/size:9a7233ddf5]