het 'grote' (nou ja) Talpa topic

Eigenlijk wou ik dit sturen ter plaatsing op teletekst pagina 316....

[img:9a7233ddf5]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8789[/img:9a7233ddf5]

Mijn hemel, wat een aanfluiting dat Talpa. Ik durf gewoon bijna niet meer te kijken, ben al blij dat ik mijn zenderindeling nog niet heb omgegooid…

NSE, is het opvallend dat het gelijktijdig herhaalde MASH meer kijkers trekt? Ach, zoals Beau net bij Rob Stenders op de radio verteld, het heeft tijd nodig. Ik denk het ook, na twaalven graag.

Je kunt een ding niet ontkennen, John heeft lef! Primetime een docu over Michael Jackson uitzenden. En dan ook nog Americas Funniest (help) Home Videos. Verwacht hij nou werkelijk dat mensen hierom zullen blijven hangen? En o wee, als je na 22 uur nog kijkt, dan zal John de herhalingen over je uitstorten!

[size=9:9a7233ddf5]Oja, en kan iemand me uitleggen waarom ik ineens een nieuwe rtl 5 en rtl 7 heb? Heb ik daar om gevraagd? Ik vond de oude RTL5 altijd prima, ben zelf gek op Mash en allo allo. En ben ik na een paar jaar eindelijk vertrouwd met Yorin, gooien ze de hele boel om naar rtl 7! Ik wil Yorin gewoon terug, ik wil geen nieuwe rtl 7. En wat was er mis met de naam Yorin Travel? Ik ken mijn eigen televisie gewoon niet meer. Snif… [/size:9a7233ddf5]

Talpa zit op Nickelodeon en die zender zit ergens weggestopt in mijn tv. Ik heb dus nog geen seconde Talpa gezien en volgens mij heb ik niet echt veel gemist.

Tja, tv-zenders gooien iedere zomer alles om en ze moeten natuurlijk reageren op Talpa.

Hier zit ie volgens mij op 41 of zo, nog na het infokanaal van Essent en een of ander vaag regionaal zendertje (TV Totaal of zoiets). Van de week een keer langsgezapt, en dat was het. Heb niet de indruk dat ik iets mis.

[quote:433b112d4d="Chartreuse"]Hier zit ie volgens mij op 41 of zo, nog na het infokanaal van Essent en een of ander vaag regionaal zendertje (TV Totaal of zoiets). Van de week een keer langsgezapt, en dat was het. Heb niet de indruk dat ik iets mis.[/quote:433b112d4d]

klopt, je mist niks!
een grote droevige vertoning…

:wink:

Kijk onze staatssecretaris er ook na?????? :o

Ik ben benieuwd, ik zou het graag eens willen weten onder wat voor catagorie het val?

ze mogen de reclame blokken, nog wat langer maken .

[size=18:2f925e0dd5]wat is de meerwaarde van deze zender???[/size:2f925e0dd5]

Als je de reclameblokken weg haald bij de sport op zondag avond heb je ± 35 minuten voetbal. nou dat is wel vernieuwend. Ik heb nog weinig nieuwe dingen gezien, by the way dat gepraat tussen de wedstrijden is voor mij al helemaal uit den boze.
ik kan mijn eigen mening vormen, daar heb ik drankorgel van een Mulder niet voor nodig.

en nu we toch bezig zijn:

non-event Mulder mag wat mij betreft ook meteen opzouten.
achterlijk ziel dattie dr is…
met zn Postbank-gekwezel …

en, en!

het geluidsniveau van die reclameblokken mag ook wel wat hoger…
… ik versta de helft niet… :sealed:

Ik heb gelukkig zo'n vervangende afstandsbediening en daarmee kan ik de zenders niet opnieuw instellen. Al zou ik willen kan ik Talpa niet eens programmeren. Dat maakt de keus een stuk makkelijker.

Sorry John, overmacht!

Met een programma als "Mijn kind moet een ster worden" mag Talpa van mij aangeklaagd worden wegens kindermishandeling. En dan heb ik het nog niet eens gezien.

Is dat het vervolg op dat andere hoogwaardige programma, 'Ik wil alleen je kind (zaad)'?

heb om precies te zijn 30 min Talpa gekeken op zondag voor het voetbal wat een verkrachting van een mooie sport dag zeg ik heb niet eens alles gezien na 2e reclame blok van 8min heb ik overgezapt naar net 2 teletekst sportpagina opgezocht cijfers bekeken en vervolgens gewacht tot het heerlijke avondje engels voetbal begon zonder reclame

mijn wens is lijkt mij duidelijk : voetbal terug op ned.2 en heel snel graag John en aub doe je achternaam geen eer aan .

TalBah?

bagger is het juiste woord.

in een programmatje van 30 minuten 8 minuten reclame is te veel.

Wat ik tijdens de sport helemaal irritant vond was:

• Voor een (erg lang en hard) reclameblok een quote van Van Hooijdonk “Het been wil niet altijjd luisteren” zodat je bij de daaropvolgende samenvatting dus al weet dat de 3 vrije trappen van PvH dus mis gaan.

• Een samenvatting van een wedstrijd van zaterdag tussen de samenvattingen van zondag door.

Ik hoop dat Talpa een zeer vroege dood sterft.

Wel humor:

eerst : Mijn kind moet een ster worden. Daarna : docu over michael jackson. Ja, da’s takties.

Het is wel duidelijk dat Talpa vooral op zondag opgezocht gaat worden, de programmering is echt weer om te janken.

We hebben hier trouwens teveel tv-zenders. Elke ex-etherpiraat begint hier z’n eigen produktieburo en mediamachine. Allemaal keizertjes in hun eigen wereldje. Yuk Yuk Yuk.

Ze willen toch een tweede Talpa beginnen? Ook weer zo'n 'familiezender' (alleen het woord al), met ongetwijfeld dezelfde bagger. Ik zit nog liever de zoveelste Discovery-herhaling over krokodillen of haaien uit.

Talpa was da nu voor brol. 2x thuis op 1dag kan niet goed zijn.

Blijf gewoon VT4 en kanaal 2 kijken :slight_smile:

Mijn broertjes en ik keken vroeger (toen talpa er nog niet was) de hele avond naar Nickelodeon. Nou ik vindt dat talpa maar niet. Kon hij geen net voor zichzelf maken. Ik kan ´s avonds niets eens meer kijken naar lucky luck, kuifje, ENZ... en al die programma´s zijn van de televisie gehaald. Ze hebben niet eens de moeite genomen om het uitzend schema te veranderen. Het is schandalig, de wereld is beter af zonder Talpa !!!

Het is inderdaad jammer voor je dat er meer mensen zijn die op Talpa voetbal willen zien dan dat er mensen zijn die Lucky Luke willen zien.

Ik vind zelf dat Talpa een beetje geforceerd is. Dat zie je eigenlijk altijd bij nieuwe zenders. Die willen zichzelf in de markt plaatsen met een overdonderd aanbod. Terwijl volgens mij bij televisie niet de “goede naam” leidend is, maar het actuele aanbod. Net 5 begon ook met allemaal nieuwe series, nieuwe films etc. maar nu is het herhalen wat de klok slaat.

Ja, die cartoons keken we ook wel eens naar. En wat dacht je van ren en stimpy? :) Jammer dat nick zn programmering niet aanpast.

Ik vind dat programma Thuis geweldig (inhoudsloos)!!