het 'grote' (nou ja) Talpa topic

of, om met Jos Collignon te spreken:

"wij zijn dol op afgelikte boterhammen, én op reclame!

[quote:85007cbc9c="Elger"]Ja, die cartoons keken we ook wel eens naar. En wat dacht je van ren en stimpy? :) Jammer dat nick zn programmering niet aanpast.[/quote:85007cbc9c]

Ow ja Ren & Stimpy, gaaf. Maar ook de Engelstalige Spongebob afleveringen moeten we missen. (Komt Spongebob uberhaupt nog wel terug op nick?)

Zodra Expeditie Robinson begint ga ik een uurtje in de week Talpa kijken, geloof dat ik er verder heel weinig te zoeken heb....

Bagger bagger bagger.

Expeditie Robinson,daar ga ik hem ook voor aanzetten.

Heerlijk zoals mensen elkaar daar afvallen als de tijd verstrijkt.

ik dacht in het begin: Hier staat een nieuwe zender die lef heeft en weer eens wat heerlijke spraakmakende programma's op tv gooit! Maar wat een aanfluiting is die zender, ik wed dat het binnen nu en 2 jaar uit is met die zender.

Moet ik mss al voor John even wat Prozac bestellen.

Overigens hoop ik dat Gooische Vrouwen wel leuk wordt, lijkt me ZO heerlijk herkenbaar.
Kan ik eindelijk dat soort mensen eens uitlachen(behalve hun Range Rovers, want die zijn natuurlijk de BomB!)

@ I-THink,

ik woon in het gooi, en je kan me wel als een vrouw zien :stuck_out_tongue:

Talpa zuigt, Vind er niks aan :mrgreen:
alleen de 2de talpa dag, met die neger in de ruimte, die met zjin show bezig was, die neger was echt mega lollig :smiley:

Vind Talpa het zo broerd en overbodig dat het zelfs geen topic waard is. Te veel eer, te veel van hetzelfde magere nivo, te veel plaspauze's. Ow, dat laatste is dan wel weer handig, wat een zeikzender. Geheel volgens verwachting dus.

Zag van de week Beau opeens voorbijflitsen (voor half acht 's avonds), ik dacht dat ie gestopt was met RTL-boulevard om tijd met zijn kinderen door te brengen en in bed te stoppen.

Door geheimzinnig en achterbaks gedoe krijg ik nu al een hekel aan de zender.
Zal het ooit beter worden?

Ik vind Talpa ook niks, heb gisteravond eens gekeken waar al die heisa nu over ging. Wat een bagger zeg, vooral die lange reclames. Ik heb trouwens wel gelachen met Gordon en Joling over vloer, maar verder... Het enige wat ik daar moet zien is idd expeditie Robinson. Maar verder... Ik ben benieuwd wat er van gaat worden!

Op zich had dat voetbalprogramma wel wat goeie eigenschappen, maar anderhalf uur voor 3 wedstrijden, waarvan de samenvattingen bijelkaar nog geen kwartier duurden is echt te veel. Iets minder ouwehoeren en iets minder reclame en iets meer voetbal graag!

Jah talpa is een beetje onzinnig, maar ze zijn denk ik niet zo snel van de buis te stoten want die vent heeft toch zo veel geld dat die de verliezen er wel weer goed kan maken :| Als ze meer kijkers willen hebben zullen ze inderdaad met wat betere programmas aan moeten komen.

[quote:30a32f45d2="rvschuil"]Als ze meer kijkers willen hebben zullen ze inderdaad met wat betere programmas aan moeten komen.[/quote:30a32f45d2] Ik geloof niet meer kijkers willen hebben garant staat voor een betere programmering. Met KiloUtrechtTango-programma's kunnen hele hoge kijkcijfers gehaald worden.

@Rickje: ik woon daar ook...........

Trouwens in het gooi struikel je nu ook over de mini’s, verbaasde mezelf er gister nog over!

Steun de NPS!!!!!!!! [url]www.nps.nl[/url]

Geachte heer,

De NPS is de afgelopen weken overspoeld met steunbetuigingen naar aanleiding van de kabinetsplannen om de NPS op te heffen. Via post en internet zijn er tot nu toe ruim 70.000 handtekeningen binnengekomen, waaronder die van u. De persoonlijke opmerkingen die wij daarbij van u ontvingen, sterken ons des te meer in onze overtuiging dat de NPS moet blijven. Namens alle medewerkers van de NPS willen wij u daarvoor hartelijk danken!

Wij hebben alle steun hard nodig om de coalitiepartijen CDA, VVD en D66 op andere gedachten te brengen. We mogen niet laten gebeuren dat door de opheffing van de NPS een groot aantal prachtige programma’s verloren gaat.

In september praat de Tweede Kamer verder over het omroepplan van staatssecretaris Medy van der Laan. Op 5 september is er eerst een hoorzitting, en daarna volgt op 12 september het beslissende Kamerdebat. Tegen die tijd zal de NPS nog van zich laten horen! Wij houden u graag op de hoogte en hopen op u te kunnen rekenen als we nog eens een beroep op u moeten doen.

Nogmaals bedankt voor uw steun!

Met vriendelijke groet,

NEDERLANDSE PROGRAMMA STICHTING
Roger van Boxtel - voorzitter
Willem van Beusekom - directeur

heb het maar even ondertekend, als een soort tegenwicht tegen al die grote "jongens". Maar als je de kijkcijfers ziet van de NPS zijn die nog dramatischer over het algemeen dan Talpa!

I-Think!

Ik ben niet kijkcijfer gebonden, als een programma goed bekeken is zal ik het moeten bekijken?
nee ik kan zelf kiezen en weet zelf de waardering aan een programma te geven!

Ik hoop dat iedereen dat invult en onder tekend.

cultuurprogramma’s zijn er al zo weinig!!!

www.nps.nl

gewoon doen!

daarom heb ik dus ook mijn naam ingevuld, zodat de paar mensen die er toch nog naar kijken niet gedwongen worden naar pulp voor de massa te kijken. Zelf kijk ik niet erg veel televisie, dus het interresseert me ook vrij weinig. Als RTL Z maar niet verdwijnt vind ik het best!

Talpa sucks

Erm.... Talpa????? Is dat dat gebeuren dat de3 tekenfilmfiguren ineens seks hebben en geen lijntjes meer????

Is dat dat gebeuren waardoor ik Spongebob moet missen? Waardoor Ren & Stimpy naar een onzalig tijdstip zijn verbannen? Waardoor ik geen Engelstalige tekenfilms meer kan kijken en het met die irritante Nederlandse stemmen moet doen?

Één keer naar gekeken, om Linda de Mol en Beu van Ervennogwat een slecht geregisseerd spel, annex interview (wat natuurlijk live moest lijken, maar door de slechte regie totaal de mist in ging) met Narend & Van Dorp te doen.

[b:3b293078da][size=18:3b293078da]Ik wil de tekenfilmpjes terug!!![/size:3b293078da][/b:3b293078da]

zit hier ook ergens op zender nummer tig (29 geloof ik) en daar mag 'ie blijven. Compleet nutteloos die zender...

Het infokanaal van Casema heeft meer nieuws :wink: