Goed. Dat werkt dus niet.
Dag allemaal en veel plezier met je topic.
Goed. Dat werkt dus niet.
Dag allemaal en veel plezier met je topic.
Haha KW kom op, dit soort reacties kon je verwachten op de eerste 2 pagina's . Maar misschien wordt het wel wat.
Als ik er nou gewoon om vraag om het niet te doen? Dat is geen hint??
Ik vind dat KW gelijk heeft.
Iedereen heeft een hoop crap, dat ie kan ruilen voor iemand anders crap, zodat het voor beiden misschien minder crappy is.
Nou allemaal:
Be nice!
En als je geen interesse hebt in ruilen, ga je maar buitenspelen.
Te lam om er met koninginnedag mee buiten te gaan staan.
Nee niet echt. Als KW zijn keyboard met draad wil ruilen voor een draadloze (een deal die veel mensen zouden doen), kan dat niet op Koninginnedag.
Ik heb 45 foto lijstjes van de Hema (zilver kleur) sommige nog in de verpakking. 10 * 15 geloof ik. Heb ze ooit gebruikt voor een voormalig schoolproject.
Iemand die ze ergens tegen wilt ruilen…?
[quote:d9b46149af=".Robin"]Technisch gezien mag dit topic niet. Omdat ruilen een vorm van vraag en aanbod is. Je verkoopt het in dit geval niet alleen voor geld maar voor een ander product van dezelfde waarde..
[quote:d9b46149af=“OMT regeltjes boek”][b:d9b46149af]Vraag en aanbod[/b:d9b46149af]
One More Thing is geen verkoop of vraag- en aanbodsite. We verzoeken je dan ook geen goederen of diensten via de community in de verkoop te zetten. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor te koop vragen van artikelen.
[/quote:d9b46149af][/quote:d9b46149af]
.Robin heeft het heel juist verwoord. Ruilen is een vorm van vraag en aanbod en dus een overtreding van de regel. Dit forum is een plek om problemen op te lossen en gezellig te babbelen. Het is geen marktplaats of een ruilbeurs. Slotje dus.