Het Grote ' Wie heeft er zin in school ? ' Topic

heey ,

Niet lang meer en het is 1 september , dus zullen velen onder ons weer een jaartje naar school moeten !
Nu is mijn vraag : Heb jij zin om 1 september terug naar school te gaan ? ( Na 1 september zal de vraag zijn : Heb jij morgen zin in school ?)

Ik heb er al in iedereen geen zin in … examens , leren , vervelen , …

Examenjaar... Kan je niet beter vragen, wie heeft er geen zin in school?

examen jaar is het leukste jaar van alle jaren op de middelbare school..

Ik heb al weer school. Superblij ! Vandaag heb ik vrij. :cry:

[quote:cdcf20c81a="JulianNeef"]Examenjaar... Kan je niet beter vragen, wie heeft er geen zin in school?[/quote:cdcf20c81a] idd , maar ik hou het zo !

Nog 1 jaartje secundair, en daarna is nog een raadsel.... Maar zin? We zien wel weer wat er komt, tegenzin komt bijna altijd gedurende het schooljaar :?

Examenjaar, maar eerst nog een herkansing van afgelopen jaar maken :cry:

ik heb er wel zin in proefjes bij scheikunde me vrienden weer zien en lunch pauzes alleen de lessen vindt ik minder (examenjaar)

Hier ook examenjaar :D 6 VWO

Hier alweer vier echte lesdagen erop zitten, 3VWO.

Ja heb er zin in... na 13 weken vakantie is school ook wel weer 'ns leuk...

Ja ik heb er zin in. Kan ik mijn leraar in zijn gezicht wrijven dat het bedrijfsleven dus [i:4ea4ad1d8f]niets[/i:4ea4ad1d8f] is zoals op school (zoals ze allemaal beweren).

Hier ook examenjaar. 8 maandjes en dan zit het jaar er alweer op. Is toch te doen!

Gezien ik al enorm lang vakantie heb gehad én ik straks kan beginnen aan een studie die me enorm interessant lijkt moet ik zeggen dat ik er wel naar uit kijk ja.

Natuurlijk, school is altijd leuk. Wat een lol ga ik hebben, lekker leren. :P

[quote:77fc139e97="Yannes"]Natuurlijk, school is altijd leuk. Wat een lol ga ik hebben, lekker leren. :P[/quote:77fc139e97]

Me too! :wink:

Buhhh Naar de tweede....

Aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant ook niet. Dit jaar ga ik dus naar mn nieuwe school toe! Dus ik wordt een eerste jaars student :P Aan de ene kant wel jammer, want heel veel vrienden zal ik niet meer zien. Die wonen namelijk best ver weg (Ik woon redelijk achteraf..). Maar aan de andere kant heb ik er ook wel zin in. Want na maanden vakantie, en werken bij AH, wat je echt spuugzat begint te worden, lijkt het me ook wel weer leuk, zo'n nieuwe school :)

Wat een lol weer een jaar in die gevangenis met windows bakken.

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

en weer vroeg je bed uit

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Woehoe, lekker beginnen aan mn master thesis..... :| (sarcasm-mode -- BLEGHHH)