het iPod-effect

Zijn hier nog mensen die net als ik 'slachtoffer' zijn geworden van het iPod-effect? Ik in elk geval wel.

Ik ben tot op vandaag trouwe Windowsgebruiker, alhoewel ik me al wel 's aan Linux heb gewaagd :?

Nu heb ik zo’n 8 maanden m’n iPod mini, en ik ben zo gecharmeerd door de handigheid van dat ding, de perfecte afwerking, en het gebruiksgemak van iTunes, dat ik ook als computer voor een mac heb gekozen.

Klinkt dit verhaal bekend voor sommigen? Zijn er nog mensen door de muziekspeler naar The Mac side of the Force getrokken?

Ik had eerst een Mac en later pas een iPod, maar dit is wel een bekende Apple strategie.

en bij mij heeft het gewerkt :evil:

ik had eerst ipod mini en nu imac en raak nu nooit meer windows aan nooit nooit nooit meer

In augustus vorig jaar een ipod gekocht, en eind october had ik een ibook. nooit spijt gehad :)

eind december 2004 heb ik men iPod gekocht... 3 weken later een iMac besteld :)

Tja, voor mij geldt ook het zelfde. Na een aantal maanden iPod een iBook aangeschaft. Nu heb ik mijn oude werkstation ingeruild voor een PowerMac 2x1.8Ghz

Bij mij werkte het andersom: eerst een imac. Ik wilde geen ipod: ik had toch genoeg aan mijn MD speler? Binnen een maand een ipod aangeschaft: veel muziek onderweg zonder steeds een lading MD'tjes op zak te moeten hebben.

Van beide mac producten geen spijt gehad! :smiley:

Bij mij heeft het wel iets langer geduurd dan bij de meesten. Maart 2004 mijn iPodje aangeschaft en afgelopen januari hier in Amerika een iBook (met studentkorting en een voordelige dollar). Ben er super tevreden over... Zeker aangezien ze hier op mijn univeristeit sowieso ook wel erg pro-Apple zijn.

edit

in juli ibook gekocht en wil wel graag een ipod maar ik ga die 300 euro liever in een iMac steken zodat ik helemaal geswicht ben. Hoewel ik niet meer zo veel op mijn desktop zit sinds mijn ibook.

k Heb al een jaar een iPod maar nooit de relatie gezien tussen 'n mp3-speler en een computer. Net zo min als dat ik nu in een Hyundai rij en daar tevreden over ben, en nu ineens zou overgaan op allerlei technische apparaten van Hyundai.

Hey,

iPod en eMac tegelijkertijd besteld dus het ene had geen effect op het andere.
Ben over beide wel tevreden.

Groet,
TFB

Vorig jaar september een iPod mini gekocht en in oktober een iBook. Gedeeltelijk toevallig omdat ik toch al een nieuwe notebook wilde, maar de iPod heeft me wel mede over de streep getrokken om een Apple aan te schaffen.

Bij mij eerst MacMini, toen Ipod en Powerbook, en alleen nog maar een Win-laptop wegens de spraakherkenning, terwijl de andere (5) win-computers zijn afgeserveerd.

Ik heb eerst een iBook gekocht. Misschien dat ik later een iPod Shuffle ga halen. Het is dus niet zo dat de iPod mij overtuigd heeft tot het kopen van die iBook. Wat mij er toe aangezet heeft zijn de vele positieve mac-reacties die ik maar bleef tegenkomen, vooral op blogs. Ik moest het zelf dan ook wel eens proberen.

Ik ben er matig tevreden over. Ik gebruik hem echter veel te weinig voor het geld dat ik er aan gegeven heb vind ik. Komt gewoon omdat ik aan m’n pc gewend ben en ik daar veel sneller kan werken. Sowieso is m’n iBook wel mooi compact en kan ik er tenminste zonder problemen DVD’s op draaien wat maar niet wil lukken op m’n pc…

Ik gebruik enkel iTunes op mijn pc om mijn cd collectie om te zetten naar mp3 formaat. De iBook en iPod komen eraan :)

hmm... toen ik in aanraking kwam met m'n eerste mac.. bestond de ipod nog niet eens... :?

maar sinds een klein jaartje heb ik ook maar een ipod aangeschaft… :slight_smile:

Met kerst 2003 een iPod aangeschaft en eigenlijk een jaar later in Amerika een 15" PB aangeschaft (de $-koers was toen ook wel erg aantrekkelijk). Eigenlijk wil ik ook nog een Mac Mini, maar dan moet er eerst een PC het huis uit van mijn vrouw :( Probleem is dat die (nog) niet weg kunnen in verband met wat zaken die (nog) niet op OSX draaien (diverse games en Macromedia Coldfusion).

Ik hoop eigenlijk dat de fusie tussen Adobe en Macromedia een OSX variant van CF op gaat leveren…

Mijn vader had een powermac vroeger, maar dat vond ik echt verschrikkelijk. Toen kwam Windows 95, en dat vond ik echt een stuk beter. Al snel kwam 98, en die vond ik echt lekker werken. Nu werk ik nog op de pc, en ik vind dat echt stukken beter als je het hebt over workstations. Maar Osx vind ik wel mooi, dus als lappie koop ik binnenkort een ibook.

1. kheb eens iTunes gedownload en ik vondt het verbluffend 2. heb eens naar de site van Apple gesurfd 3. ben enkele keren naar IT.PRO (Apple Center) gegaan 4. ben lid geworden van Mac OS X. nl 5. heb een Mac mini gekocht 6. ben aan een iPod aant denken

Wat zal er nog komen??? 8)