Het is weer zo ver: Apple store down, nieuwe hardware komt

Ja, enkele minuten geleden ging ie plat. Laat de nieuwe iMacs maar komen! :P :P :P

Bij mij doet ie t anders prima

www.apple.com/store

Nee, het is het zelfde verhaal als vorige week. Apple Store US is nog online, maar heel Europa ligt plat. Kijk maar eens op apple.nl, be, de of fr bijvoorbeeld. Als het verder ook loopt zoals vorige week dan zal apple.com als eerste info verschaffen over de nieuwe hardware en zullen de Euro-shops pas daarna weer online gaan.

K zie t inderdaad...

Maw, Apple site weer in de gaten houden de komende uren :slight_smile:
Nou maar afwachten wie op t forum de primeur heeft :apple:

woehaaaa!! :P :P :P

spannend he???

waarom zit er eigenljk geen automatische refresh functie op Safari? Zodat de apple-store pagina zich automatisch elke 30 seconden vernieuwd. :roll:

Amerika store ligt er nu ook uit!! :lol:

.com ligt er ook uit (coma!)

het duurt nu niet meer lang want de amerikaanse apple-store is nu ook offline...

En toch had ik t als eerste ontdekt van Amerika :D

K denk om 15 uur, dan is het 9 uur US tijd als ik het goed heb.

heej, dat was in drievoud.

Wij zijn echt nieuwsgierig!! :? :? :?

Vorige week was Amerika om 14:45 weer online, da's nog iets meer dan een half uur.

Wat zijn we toch een stel mafkezen 8) .

Zullen de Nintendo of Intel fans ook zo zitten als er nieuwe zooi uitkomt??

Denk et niet. Wij zijn een volk apart, als Mac fans… 8)

spannund!

Wel grappig, dat er op macosx zoveel mensen zitten dat we meteen door hebben wanneer de AppleStore ofline gaat......

Kan iemand niet ff die store hacken ofzo? Moet vast wel in te komen zijn...

ben benieuwd of die laatste geruchten van vandaag op www.appleinsider.com kloppen. Zou wel heeeeel mooi zijn...

ga gerust even kijken.... ik pas wel op 'de winkel'. :D

nu iedereen [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?p=25122#25122]dit[/url] gelezen heeft denk iedereen "de beveiliging van een mac is slecht, dus laten we er maar in hacken". moeten ze toch maar ff mijn [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=2716&postdays=0&postorder=asc&start=30]berichtje[/url] lezen...

Hij is er: 1GHz iMac, DDR, ATA100 7200RPM harddisk, Bluetooth, Airport Extreme, GeForce4MX.

Wel typisch; er zijn nog maar twee modellen, namelijk een 800MHz en een 1Ghz. De 800MHz is gewoon één van de oude modellen (geen DDR, GeForce2mx, 15") . Hierdoor is het instapmodel in de VS $100 duurder dan voorheen… typisch.

JIHOOEEE!! DE NIEUWE IMACS ZIJN ER !!! :D :D :D