Het is weer zo ver: Apple store down, nieuwe hardware komt

Nog steeds duur....

Maar toch :smiley:

Ook erg jammer dat in het tussenmodel geen 512 Ram zit, kost toch fluit en ziet er gelijk een stuk aantrekkelijker uit!

Ik ga gelijk maar een paar extra bijbaantjes nemen......

De eMac schijnt ook in prijs te zijn verlaagd; nu vanaf $999 in de VS. AL met al had THink Secret het bij het rechte eind.

Ik vind eigenlijk een beetje tegen vallen, zeker als ik het vergelijk met de introductie van de PowerMacs vorige week. Ik had graag een iets beter betaalbare 17" gezien. Bijvoorbeeld zonder superdrive.

ben ik nu gek of zit er geen firewire 800 op de nieuwe imac? Als dat zo is hoeven we die ook niet op de nieuwe ipod te verwachten...

verder wel top dat er DDR-ram in zit met 133 bus en 64 mb Geforce kaart. Zal ik hem bestellen?

meneer de koekepeer wacht nog eventjes...

[quote:9a7ac7b57a="Haddock"]verder wel top dat er DDR-ram in zit met 133 bus en 64 mb Geforce kaart. Zal ik hem bestellen?[/quote:9a7ac7b57a]

In de VS is ie 1799, dat zal hier wel 1899 of 1999 ex.btw worden. Inc btw kom je dan op 2260 of 2380. Gezien de specs is dat volgens mij een goed deal; voldoende verschil met de PowerMac in ieder geval.

tja, nu zie ik het.. 2260,- euro's. Mooie prijs hoor. Precies even duur als een oude 800 met 15" en superdrive!

het enige performance verschil met de powermac is de L2 cache in vergelijking tot de L3 cache. Of is er nog een ander verschil dat ik over het hoofd zie?
Dat er geen firewire 800 aansluiting op zit vind ik jammer maar het is denk ik wel een indicatie dat we voorlopig geen consumentproducten hoeven te verwachten met een dergelijke aansluiting. Dus ook geen ipod met firewire 800.

Dankzij de sterke Euro zijn we er voor het instapmodel wel op vooruit gegaan. Waar de goedkoopste iMac in Amerika $100 duurder is geworden blijft de prijs hier gelijk (€1546). En voor dat geld krijg je nu toch een hoop meer: 800MHz ipv 700MHz & 256MB ipv 128MB & 60GB ipv 40GB & Combo ipv CDRW.

euro prijs, is de nl store alweer online dan!?

Ik krijg nog steeds “we’ll be back soon”…

NL store is er nog niet, maar op www.apple.nl staat al wel een aankondiging inclusief nieuwe prijzen. :lol:

do-hom! :sealed:

he,

store is nu net weer online :slight_smile:

Nou, de NL Store is er weer en de prijzen van de eMacs zijn dus ook bekend. Graag zou ik bij deze drie hoeraatjes voor de Euro horen, want we gaan er (in prijs) flink op vooruit: eMac 700MHz combodrive: van €1.427 naar €1.189! eMac 800MHz Superdrive: van €2.022 naar €1.546!

Het wordt dus allemaal redelijk rechtgetrokken met de US :D

Hoera ! Hoera ! Hoera !

he Stof, vergeet de pro-speakers niet! :wink:

Trouwens, zit er behalve een iets grotere HD dan helemaal niets nieuws in de ‘nieuwe’ 15" ? Dan is die weliswaar nu een stuk goedkoper, je krijgt eigenlijk gewoon een imac van meer dan een jaar oud…

Vind ik de 17" toch een betere deal!