Het Korreltje Zout: iPhone 13 zonder Touch ID, goed nieuws voor iPhone 14 en meer

De iPhone 13 wordt niet voorzien van een veelbesproken functionaliteit, goed nieuws voor de iPhone 14 en nog heel veel meer geruchten.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

een topnaam voor deze rubriek! dan weten het nieuws tenminste goed te duiden… verder ben ik onwijs benieuwd naar die glucose-sensor. in mei dit jaar had macrumours het al over dit bedrijf met de melding dat ze met nieuwe sensors zou komen, maar verder geen nieuws. dit is al een stap in goede richting. fingers crossed…

Ik mag het hopen, het lijkt alsof Apple met al zijn gezondheid functies verschrikkelijk met de handen in zijn haar zit.
Erg veel aangekondigd omdat het de Marketing trend (& functionele uitbreidingsmogelijkheid) lijkt te zijn, maar ook erg veel problemen om zaken geautoriseerd en gecertificeerd te krijgen omdat deze tak van sport lastig te betreden is voor consumenten elektronica leveranciers.
Voorlopig zijn alleen de EC G filmpjes bruikbaar, en dan puur als indicatie want het mist de precisie van een medisch analytisch apparaat.

De meeste van door Apple aangekochte bedrijven blijkt quatsch of onuitvoerbare technologieën te bevatten.
10 duizenden patente worden aangevraagd, maar de product ontwikkeling staat intussen grotendeels stil (buiten wat verbeterde camera’s en knullige oplaadcases) bij gebrek aan inspiratie en functionele doelgerichtheid.
Siri blijft nog steeds dezelfde elementaire fouten te bevatten, ik heb dit artikel nu 35 keer kunnen verbeteren