Het leven na de safari-update

Hallo Allemaal

Na de safari-update te hebben gedownload
gisteravond wilde de update niet
maar nu dus wel
sindsdien weigert safari elke medewerking om te doen waar ik
voorheen zo blij mee was
oftewel safari wil niet openen, geen enkele site dus
de bladwijzers zijn er nog wel maar die kan ik niet meer openen :evil:

Safari goes dutch heb ik al verwijdert

ennu ??

Wie weet raad
en helpt mij van IE af

:smiley:

zie eerdere topics (prefs verwqijderen wil wel eens helpen)

[quote:6805c0499a="nankovic"]zie eerdere topics (prefs verwqijderen wil wel eens helpen)[/quote:6805c0499a]

bedankt voor je antwoord
de prefs had ik verwijdert maar tot op heden helpt het niet

je hebt safari binnen via update; heb je de oude safari al verwijderd?

[quote:0f9042b0de="nankovic"]je hebt safari binnen via update; heb je de oude safari al verwijderd?[/quote:0f9042b0de]

ja ook al
ik heb intussen alles van safari verwijdert en
weer gedownload
maar kan safari nu niet eens meer instaleren

dus snapper nu niks meer van

bedankt voor het meedenken

camino downloaden... probleem opgelost ;)

Safari heeft toch geen installatie nodig...Gewoon drag en drop in programmafolder

hoe installeren???? Eens uitgepakt is het toch maar droppen in je programma folder. Meer dient er toch niet gedaan te worden....

[quote:5608b1daee="digitalguru"]hoe installeren???? Eens uitgepakt is het toch maar droppen in je programma folder. Meer dient er toch niet gedaan te worden....[/quote:5608b1daee]

je hebt helemaal gelijk

alleen na het downloaden van de apple-site
kreeg ik de safari ingepakt aangeleverd en was
hoe dan ook niet uit te pakken

[quote:ff85757843="June"]camino downloaden... probleem opgelost ;)[/quote:ff85757843]

ik zal camino ff bekijken bedankt voor de tip

Hernoem de file eens tot .dmg ipv .hqx Dan zou je ze wel moeten kunnen openen. het is bekend dat er bij sommigen problemen zijn met het downloaden van safari 2.

[quote:ca46b8c83e="digitalguru"]Hernoem de file eens tot .dmg ipv .hqx Dan zou je ze wel moeten kunnen openen. het is bekend dat er bij sommigen problemen zijn met het downloaden van safari 2.[/quote:ca46b8c83e]

het was een . sit

maar ik heb nu safari weer terug

allemaal bedankt voor de hulp
:smiley: :smiley: :smiley:

Ik mij ff vergist van extensie, maar voornaamste is dat je safari kan gebruiken. Opmerking: Deze fout komt alleen voor bij mensen welke safari diwnloaden via IE.....raar maar waar.

[quote:bcc38b5248="digitalguru"]Ik mij ff vergist van extensie, maar voornaamste is dat je safari kan gebruiken. Opmerking: Deze fout komt alleen voor bij mensen welke safari diwnloaden via IE.....raar maar waar.[/quote:bcc38b5248]

dat is dan wel weer errug vreemd

en safari loopt weer als een trein :smiley:

we zijn blij voor je!

[quote:3b1d811e1a="nankovic"]we zijn blij voor je![/quote:3b1d811e1a]

:smiley: :smiley:

:finderoud: