Het nieuwe Pro Toetsenbord bij nieuwe eMac!

je krijgt bij de nieuwe e-macs een van de nieuwe toetsenborden waar al in een ander forum onderwerp werd over gesproken!!!

ga kijken op http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore?family=eMac

klik onderaan op photo gallery en daar staat de foto! :lol:

Sodeju! :P :roll: En hij ziet er schitterend uit hoor zoals ik het nu kan zien.....ik wil eigenlijk wel ff ergens een echte foto ervan zien (niet recht van voren of recht van de zijkant.....) :?

Cool toetsenbord, he. Alleen jammer dat ie niet draadloos is...Het wordt tijd daarvoor want zelfs een HP Pavilion heeft een draadloos toetsenbord... :wink:

Ja die optie zou nu wel al mogen, draadloos apple toetsenbord koop ik direct

Ook een nieuwe muis bij de eMac

Waarom houden die stiekemerds dat zo geheim altijd?

Kent iemand al dat toetsenbord met de gekleurde toetsen van Apple?

Zie ook mijn link bij “Nat toetsenbord”

[quote:4a279a2162="Zora la rousse"]Zie ook mijn link bij "Nat toetsenbord"[/quote:4a279a2162] Die link doet het niet. De URL verwijst naar een sessie op de website van Apple en die sessie is inmiddels beëindigd. Klassieke fout die door velen (ja, ik ook!!) wordt gemaakt. Misschien kun je de weg die wij moeten gaan opgeven?

Toch ben ik van mening dat het nieuwe toetsenbord een stap terug is. Zo te zien is het niet meer in hoogte verstelbaar. En de USB aansluitingen zitten nu aan de achterkant. Daar steken dan stekkers uit, dus als je het toetsenbord naar achter schuift op je bureau, dan "knal" je met de stekkers tegen je Mac op.

BSP Final Cut Pro keyboard [img:198fee8f01]http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/fcp_bsp_keyboard_screen.jpg[/img:198fee8f01] Denk ik.

Die toetsen lijken op die schuimpjes die je altijd met Sinterklaas krijgt. En waarvan je altijd weer veel te veel (vr)eet.

Genoeg kleurtjes voor de forumleiding om inspiratie op te doen, dat dan wel weer ;)

Maar dat is off-topic…

Muis is niets verandert zo te zien. M.a.w. nog steeds geen scrollwheel, jammer. :(

Muis is zeker veranderd, aan de onderkant. [img:93af1e0d0b]http://a592.g.akamai.net/7/592/51/abcf2d943be5b0/www.apple.com/r/store/gallery/emac2003/images/4.jpg[/img:93af1e0d0b]

Er staat 'Mouse' ipv 'Pro Mouse' hmz...

en de drukregelaar lijkt verdwenen.

[quote:e64d23e8b4="Missundaztood"]en de drukregelaar lijkt verdwenen.[/quote:e64d23e8b4] Oh!? Wist niet eens dat je aan die ring kon draaien... Did not RTFM :cry:

Klopt Juul,

deze (BSP Final Cut Pro keyboard) had ik gezien.
Kende 't niet.

Wat je mist bij die nieuwe muis is dat ronde stelwieltje (- o +) rond de laserkop. Gut, gut, wat een verandering.

[quote:0326e5bf86="Juul"]Er staat 'Mouse' ipv 'Pro Mouse' hmz...[/quote:0326e5bf86]

Precies! Geen Pro, cheapo edities dus. Zouden we ook nieuwe Pro’s gaan krijgen?

Ik lees op de site (store): Hardware Accessories - Apple Keyboard, Apple Mouse, modem cable.

Dus neem ik maar aan dat dat nieuwe keyboard ook niet ‘Pro’ is.

Dat kan dan ook verklaren waarom het niet in hoogte verstelbaar is. (Volgens mij althans.)