Het onpopulaire meningen-topic

Post hier je onpopulaire meningen!

Gelukkig is TS niet de moeilijkste en begin ik

• Ik vind die Dove ‘echte vrouwen’-campagne een slap excuus om obesitas te promoten. Zorg toch een beetje goed voor je lijf ipv in een slachtofferrol te passen
  • In het verlengde: ik vind mensen die met die shakes afvallen nogal dom. Diëten bestaat niet, aanpassen van je levensstijl wél.
  • In een stiltecoupe ben je stil. Ook al is het spits.
  • Ik vind een bedrijfsauto met chauffeur geoorloofd omdat vele politici lange dagen maken en zodoende in de auto kunnen werken ipv dat ze zelf moeten rijden.

Ik heb vorige week een enveloppe met €15.000 gevonden. Ik heb besloten deze te houden. Ik vind dat dat wel kan. Ondanks dat mensen in mijn omgeving mij adviseren de eveloppe naar het gemeentehuis te brengen. Maar ja hoe weet ik dan zeker dat de enveloppe uiteindelijk bij de eigenaar komt? Nee dan houd ik hem liever zelf!

Ik vind dat mensen die redelijk makkelijk slank blijven hun muil moeten houden over mensen die daar om wat voor reden dan ook wat meer moeite mee hebben.

[quote=iPrincess url=http://www.onemorething.nl/community/topic/het-onpopulaire-meningen-topic/ time=1382011337]Post hier je onpopulaire meningen!

Gelukkig is TS niet de moeilijkste en begin ik

• Ik vind die Dove ‘echte vrouwen’-campagne een slap excuus om obesitas te promoten. Zorg toch een beetje goed voor je lijf ipv in een slachtofferrol te passen
  • In het verlengde: ik vind mensen die met die shakes afvallen nogal dom. Diëten bestaat niet, aanpassen van je levensstijl wél.
  • In een stiltecoupe ben je stil. Ook al is het spits.
  • Ik vind een bedrijfsauto met chauffeur geoorloofd omdat vele politici lange dagen maken en zodoende in de auto kunnen werken ipv dat ze zelf moeten rijden.
    [/quote]
    Goede punten!

Mijn onpopulaire meningen:

• Dat hele iOS kan me gestolen worden: ik waardeer wat de iPad en iPhone hebben betekent voor de smartphone- en tabletmarkt, maar daar houdt het voor mij op.
  • Ik stoor mij aan het verwaarlozen van de Mac door Apple ten faveure van de iPhone en iPad.
  • De aanbidding van Steve Jobs door mensen die twee jaar geleden niet eens van de man hadden gehoord komt me de strot uit.
  • Vroeger was je maar een raar persoon als je geen PC had maar een Mac; nu kijken de miljoenen helemaal-niet-zo-unieke-hipsters je vanachter hun dikke monturen argwanend aan als je twijfelt aan het gospel van Apple.

[list][]Een caravanverbod op de weg zou in de zomermaanden zeer heilzaam zijn.
[
]Kinderen horen niet thuis in de supermarkt. Ze bieden geen meerwaarde aan het winkelen en tonen vooral het falen van de ouders aan.
[*]Bladblazers zijn voor kleine controlefreakjes met kleine piemeltjes die tegen beter weten in denken dat ze de natuur de baas kunnen zijn . [/list]

• Bento rules :smiley:

Haha @ brombeer. Hoor ik daar dan ook bij? kheb ook een bladblazer maar er komen steeds gaten in de zak. :stuck_out_tongue:

Dit topic slaat nergens op en is derhalve volslagen zinloos.

Ik vind mensen met alleen een Iphone geen diehard Apple gebruikers.

Overigens is de piemol van gemiddelde grootte. Ik kon vroeger altijd goed meekomen met het ver plassen.

[quote=Brombeer url=http://www.onemorething.nl/community/topic/het-onpopulaire-meningen-topic/#post-2608976 time=1382014117]…Bladblazers zijn voor kleine controlefreakjes met kleine piemeltjes die tegen beter weten in denken dat ze de natuur de baas kunnen zijn.[/list][/quote]Nooit klachten gehad.

Kom net van buiten en ben met de benzineblazer toch weer mooi acht bakken natuur de baas geworden.

Bladblazers met een zak zijn vooral bladzuigers.
En dan zit er zeker ook een snoertje aan?

[quote=eugy url=http://www.onemorething.nl/community/topic/het-onpopulaire-meningen-topic/#post-2608964 time=1382012677]Ik heb vorige week een enveloppe met €15.000 gevonden. Ik heb besloten deze te houden…[/quote]Ja, ik zou die enveloppe ook houden.
Kun je met kerst toch weer mooi een kaartje in kwijt.

@KW Nee joh, ze kunnen ook blazen. Maar koop nooit zo’n goedkoop oranje ding van de Gamma met een snoertje.Wat een vuige rommel.

Mijn onpopulaire mening?

Waarom hangen mensen hier nog rond met onterechte en/of terechte kritiek op Apple? Echt niks anders te doen?

Ik vind het slecht Nederlands om het woord onpopulair te gebruiken in plaats van impopulair, zelfs al is het een geaccepteerd synoniem :wink:

Ik vind dat er te veel mensen zijn die te veel bezig zijn met andere meningen en daardoor vergeten wat belangrijk is en/of daardoor niet gelukkig kunnen zijn.

[quote=TonE url=http://www.onemorething.nl/community/topic/het-onpopulaire-meningen-topic/#post-2609004 time=1382019420]@KW Nee joh, ze kunnen ook blazen. Maar koop nooit zo’n goedkoop oranje ding van de Gamma met een snoertje.Wat een vuige rommel.[/quote]Nee, we hebben een ‘echte’.

Voor deze hadden we zo’n rugmodel. Maar die was aan vervanging toe, en toch wel érg duur.

Mijn impopulaire mening:

• Microsoft wordt zwaar onderschat. Met de Nokia-overname kunnen ze soft- en hardware produceren. Dit in combinatie met hun enorm dominate marktaandeel de laatste 15 jaar, maakt dat ze met hun nieuwe OS binnen paar jaar helemaal terug zouden kunnen zijn. Hun goede uitgangspositie wordt zwaar onderschat.

En ow ja:
+1 @Koen

[quote=Nic url=http://www.onemorething.nl/community/topic/het-onpopulaire-meningen-topic/#post-2609014 time=1382020780]…harkje…[/quote]Honderden vierkante meters grind en een paar flinke stukken straat, en een tuin van 1500 m2 doe je echt niet meer met de hark.

Ja, als je gepensioneerd bent zonder hobby’s. :slight_smile:

Dit stukje ongeveer (geel is ons deel, de groene cirkel onze boom (24 meter hoog)…

Accepté KarelWillem. :slight_smile: