Het onpopulaire meningen-topic

• ik vind de ipad mini onzin
  • ik heb een hekel aan mensen die elk jaar een nieuwe iPhone kopen en dan vervolgens zeggen dat je een sukkel bent omdat je een oudere variant hebt.
  • HTC’s zijn ook goede telefoons, ook al draaien ze op Android
  • De retina macbook pro’s vind ik waardeloos omdat ze zo lastig uit te breiden zijn.

Ik haat elektrische fietsen!!!
Mooie uitkomst voor mensen die om bepaalde redenen niet op een gewone fiets kunnen. Jammer genoeg hebben de meeste gebruikers andere redenen (excuses). Ik durf te wedden dat het slecht is voor de volksgezondheid; vallende bejaarden die 25 km/uur fietsen, mensen die lekker gezond gaan fietsen (met volledige trapondersteuning en cola light in de bidon)…

Scenario ter ondersteuning: je fietst in flink tempo een heuvel op en ziet in de verte een vrolijk bewegende 60 jarige Libelle moeder fietsten die je met moeite bij kunt houden. Haal je haar eindelijk in en dan zegt ze: “lekker hè?!”

Dat voelt heerlijk…lang leve dit item!

Ik heb eigenlijk een hekel aan het merk Apple en de ‘lifestyle’ die het uitdraagt.

Ik heb géén hekel aan zwarte Pieten in Amsterdam :slight_smile:

@Night dat is volgens mij een hele populaire mening :stuck_out_tongue:

[quote]- HTC’s zijn ook goede telefoons, ook al draaien ze op Android…[/quote]HTC maakt prima telefoons, als ze er iOS op zouden zetten.

[quote=Nic url=http://www.onemorething.nl/community/topic/het-onpopulaire-meningen-topic/#post-2609094 time=1382031398]Accepté KarelWillem. :)[/quote]Onzin, hij heeft twee zoons die hem kunnen helpen.Al zitten die in de luie leeftijd…

@Brombeer

Goed opgemerkt :wink:

Ik vind doodgaan niet zo erg als het maar in een kwart seconde in mijn slaap gebeurt, maar de komende 10 jaar creperen en dan alsnog omvallen is wrang.

Ik vind het nog erger, dat als je weet dat je dood gaat, en je wilt dan eerder, dat dat dan weer niet mag.

Ik haat topics :slight_smile:

• Ik vind mist erger dan regen bij een half uur fietsen
  • De tabak en alcohol grenzen mogen naar 21
  • Ik heb een hekel aan zomerdagen waarbij het 25+ graden is, doe mij die andere seizoenen maar

@sunapple

• water is irritant
  • dat vindt ik over een jaar goed, als ik ook 21 ben.
  • winter is awesome. ik krijg hoofdpijn van hitte.

@sunapple
Eerste ben ik het niet met je eens, maar de tweede en de derde wel! Vooral die tering hitte… Niets voor mij! Doe mij maar de winter en de lente. Een mooie herfstdag kan ik ook wel blij van worden, maar je krijgt in de herfst al gauw al die regenachtige dagen.

1. Die beroepsnegers en politiek correcte zeurpieten moeten eens ophouden te zeiken over zwarte piet.
  • ik denk dat een deel van de ziektes die we kennen minder erg kunnen zijn of zelfs voorkomen kunnen worden als men zijn of haar eetpatroon maar aanpast.
  • Ik sta niet op voor oudere mensen/zwangere vrouwen in de trein. Als die mensen zo graag willen zitten vragen ze er maar naar. Want dat ik 21 ben wil nog niet zeggen dat ik wél anderhalf uur kan staan.
  • Ik vind honden echt verschrikkelijke beesten. There I said it.
  • En als vrouw zijnde een onpopulaire mening: ik vind chocola echt overrated en niet eens lekker ook.
  • Wijn vind ik ook smerig
  • Ik vind het Fries een mooie taal en wil het ook graag leren.
  • Ik vind het Drents ook heel mooi klinken. Overigens wel onder de voorwaarde dat het écht Drents is ipv het inslikken van bepaalde letters zoals m’n zusje dat doet.
  • Traditie is een heel eng woord.

Ik heb een hekel aan mensen die wel een comment posten, zonder dat ze echt een punt maken.

Dit draadje staat straks vol met populaire meningen.

De stiltecoupé is (#&%@ gewoon echt STIL! Ook voor oude omaatjes die een dagje op reis gaan… Daarnet bijvoorbeeld: het is erg rustig in de trein, dus er is genoeg ruimte om in een niet-stilte-coupé te zitten en dan gaan twee omaatjes in de stiltecoupé over plantjes praten. Vervolgens vraag ik uiterst beleefd of ze in de stiltecoupé stil kunnen zijn, waarop ik geshockeerd aangekeken wordt.

Reizigersorganisatie Rover klaagt altijd over de NS; laten we maar eerst eens over de reizigers klagen… Overigens een andere onpopulaire mening van mij: ik vind de NS echt top!