Het Repo (officiele) Topic

Hallo mensen,
Het leek mij leuk om een forum aan te maken voor repo\'s. Dat zijn website links die je moet invoeren in cydia. Vanuit die link kan je dan andere tweaks enzo downloaden. Heb jij een favoriete repo? Of is er een repo die je vaak gebruikt? Het mag zowel een gewone als beta als developer repo zijn. Zet het er wel even bij, zodat je niet opeens een repo gebruikt waarvan je niet weet dat er alleen maar tweaks op staan die nog in beta/dev zijn. Zet er ook even bij wat je er zowel op kan downloaden. Ook wat voor soort repo het is: officiƫle repo, cydia tweaks gratis downloaden repo, hack repo enz... Het zal leuk zijn als je deze topic link naar iemand toestuurt als hij/zij repo\'s nodig heeft. En vergeet niet de repliek erbij te zetten ;-)
Toine

Nog vragen? Zet ze maar hieronder!

Ik vind het best hoor maar ik vraag me af of ze er zo blij mee zijn hier. Als ik me niet vergis hadden ze een tijdje geleden aangegeven om hooguit bij echte nieuwswaarde iets over jailbreaks te zeggen of toe te laten maar in de regel hier geen platform voor te bieden. Ik kan me echter ook vergissen en er helemaal naast zitten.

Volgens mij gaan we dan via die links onder andere een platform delen dat mensen apps onbetaald laat downloaden, en dat is niet de bedoeling van OMT.

Als ik het helemaal verkeerd begrijp hoor ik dat graag, maar nu gaat dit topic op slot,en breng ik het ook even onder de aandacht van de andere mods om desnoods te overleggen of dit mag of niet.

Testtest

Dit is even een test!!!