Het Slow-chat-topic!

Zakske was not amused toen Zerk en ik aan het slow-chatten waren:

[quote:6ecd23ba0d=“Zakske”]Dat “mijn ontdekkingen van vandaag” veranderd is in een soort slow-chat tussen Zerk & Daysleeper. Wellicht handiger om daar een apart topic voor te openen?

No offence… maar het is niet erg boeiend voor buitenstaanders. :innocent:[/quote:6ecd23ba0d]

Daarom bij deze, het slow-chat-topic. Voor Zerk, mij en alle andere OMT-ers. :slight_smile:

Slow chatten, daar heeft Apple toch een applicatie voor gemaakt?

dit doet me ineens denken aan icq

[quote:b321997291="Beccie"]dit doet me ineens denken aan icq[/quote:b321997291]

ICQ… ik krijg ineens flashbacks naar 2000 waarin ik digitaal gestalkt werd door een Canadees van 50 die me foto’s stuurde van zijn wiener.

Dat is ook precies waar ICQ voor dient! :mrgreen:

Die smiley is eng achter je tekst.

Dan ben ik blij dat ik geen icq meer heb. :D

En dat is ook precies waarom ik mij de laatste 2 jaar ook niet meer heb aangemeld bij ze.. Het is AIM of MSN.

Als we hier een topic over maken dan blijft deze altijd hoog staan... Of dat fijn is weet ik niet... Wel kunnen we natuurlijk in iChat altijd een chat open stellen

OMT Slow Chat

iChat-> [command] + R -> OMT Slow Chat

lol dat is zeer grappig een voordeel van slow chatten je kan zo veel langere berichten achter laten die nergens maar dan ook nergens over gaan zo als deze hoor ik je al denken maar wat daysleeper eigenluk raare naam slaap je overdag dat heb ik wel eens willen doen maar nooit gedaan ben geen vampier weet je jij ? maar terug naar de grap van de vampier is zeer komisch en kan ik een normale chat worden beantwoord met lol hier met een lap tekst eigenluk was het geen grap maar

…WARNING THIS TEXT IS VERY VERY BORING…

[quote:653fe168f3="djneo"]lol dat is zeer grappig een voordeel van slow chatten je kan zo veel langere berichten achter laten die nergens maar dan ook nergens over gaan zo als deze hoor ik je al denken maar wat daysleeper eigenluk raare naam slaap je overdag dat heb ik wel eens willen doen maar nooit gedaan ben geen vampier weet je jij ? maar terug naar de grap van de vampier is zeer komisch en kan ik een normale chat worden beantwoord met lol hier met een lap tekst eigenluk was het geen grap maar

…WARNING THIS TEXT IS VERY VERY BORING…[/quote:653fe168f3]

Is je toetsenbord stuk?

Goed topic btw!

[quote:e4c0c39616="VLC"]Is je toetsenbord stuk?

Goed topic btw![/quote:e4c0c39616]Of misschien driekwart van je hersencellen?

[quote:c74da2f0dd="VLC"][quote:c74da2f0dd="djneo"]lol dat is zeer grappig een voordeel van slow chatten je kan zo veel langere berichten achter laten die nergens maar dan ook nergens over gaan zo als deze hoor ik je al denken maar wat daysleeper eigenluk raare naam slaap je overdag dat heb ik wel eens willen doen maar nooit gedaan ben geen vampier weet je jij ? maar terug naar de grap van de vampier is zeer komisch en kan ik een normale chat worden beantwoord met lol hier met een lap tekst eigenluk was het geen grap maar

…WARNING THIS TEXT IS VERY VERY BORING…[/quote:c74da2f0dd]

Is je toetsenbord stuk?[/quote:c74da2f0dd]

Of klopt je hand-oog coördinatie niet?

wat is er mis mee dan

[quote:e6f90b4f67="djneo"]wat is er mis mee dan[/quote:e6f90b4f67] [b:e6f90b4f67]W[/b:e6f90b4f67]at is er mis mee dan[b:e6f90b4f67]?[/b:e6f90b4f67]

Shift... punten... komma's...

Ik gebruik altijd Caps Lock in plaats van Shift. :)

het is een chat topic gebruik jij grammatica tekens in een chat ? (zal wel zoeken naar een scripje voor firefox.

DJneo, mijn nickname Daysleeper heeft 3 redenen:

• Het is een mooi lied van R.E.M, één van mijn favoriete bands.
  • Ik ben een avond- en nachtmens, als ik niet overdag zou moeten werken zou ik constant bezig zijn 's nachts.
  • Enkele jaren geleden ben ik erg overspannen geweest en heb ik een tijd niet gewerkt. Toen sliep ik overdag.

Ik wel... zelfs mijn MSN-taal lijkt gewoon op Nederlands... alsof het bedoeld is om gelezen te worden of zo...