het verschil tussen de airport express (eitje/airtunes)???

Waarom is degene die geen airtunes heft (het eitjes model) 100 euro duurder als degene met airtunes???

Lijkt mij dat het andersom moet zijn.

wie o wie weet dit???

nookie

Voor zover ik weet: omdat er in de Extreme (eitjes model) ook een modem zit en er bovendien meer computers aan kunnen hangen (zweven? hoe zeg je dat met een draadloos basisstation?).

Het verschil is trouwens 70 euro dacht ik.

/edit: o ja, de Extreme heeft ook nog een antennepoort die de Express niet heeft.

zie hier alle verschillen:

http://www.apple.com/nl/airportexpress/specs.html

Je hebt een Airport Extreme met een gewoon telefoonmodem, en je hebt er ook een met een antennepoort en power over ethernet (dus geen stopcontact nodig). En er kunnen op een Extreme meer computers.

[quote:1ba4265cfa="nvgalen"]met een antennepoort en power over ethernet (dus geen stopcontact nodig).[/quote:1ba4265cfa] Dan moet je wel extra apperatuur hiervoor kopen om de stroom ook echt over de ethernet kabel te krijgen.

[quote:adb2747050="rburgt"][quote:adb2747050="nvgalen"]met een antennepoort en power over ethernet (dus geen stopcontact nodig).[/quote:adb2747050] Dan moet je wel extra apperatuur hiervoor kopen om de stroom ook echt over de ethernet kabel te krijgen.[/quote:adb2747050]

Weer wat geleerd!