Het zeer grote "Site Check" topic

Heb je een site gemaakt en je wilt dat hij wordt gekeurd?

POST 'M HIER
:slight_smile:

{EDIT: [color=darkblue:a814267a87]Zet de link van de website die je keurt bovenin je bericht[/color:a814267a87]}

[size=9:a814267a87]Anders heb je ong. elke week een nieuwe topic :wink: [/size:a814267a87]

Dat is al eerder geprobeerd, en dat werkt niet. Mensen gaan door elkaar heen reageren op verschillende websites, met als gevolg dat je na 1 pagina al de draad kwijt bent.

P.S. nou ben je zelf zogenaamd aan het “strijden” tegen de overbodige topics, dan moet je natuurlijk zelf eerst kijken of er niet al een soortgelijk topic is gemaakt he, anders doe je zelf precies hetzelfde…

[quote:9246734e23="unSOUND"]Dat is al eerder geprobeerd, en dat werkt niet. Mensen gaan door elkaar heen reageren op verschillende websites, met als gevolg dat je na 1 pagina al de draad kwijt bent.

P.S. nou ben je zelf zogenaamd aan het “strijden” tegen de overbodige topics, dan moet je natuurlijk zelf eerst kijken of er niet al een soortgelijk topic is gemaakt he, anders doe je zelf precies hetzelfde…[/quote:9246734e23]
:wink:

Hehe, ik moet er een beetje om lachen. Je hebt helemaal gelijk.

Beslissen jullie (mods) dan maar wat er mee moet gebeuren. :slight_smile:

Edit: Ik heb mijn eerste bericht aangepast. Nu voldoet hij wat meer :wink:

Ach, kom. Best een handig topic.

Ik vind het ook een zootje met al die verschillende topics over site-checks.
Laat ik eens aftrappen dan, met één van mijn sites.

www.southwestunion.tk

Redelijk standaard iWeb, maar het voldoet.

[quote:39ba98fab6="KarelWillem"]Ik vind het ook een zootje met al die verschillende topics over site-checks.[/quote:39ba98fab6] Wacht maar tot er hier 5 websites genoemd zijn en de commentaren door elkaar lopen en iedereen beurtelings vraagt: over welke site heb je het nu ?

Dan zeg je gewoon over welke website het gaat. :roll:

Ja, en hoe lang denk je dat dat goed gaat ?

't is een nobel streven, maar naïef.

Tja, als je zo negatief ingesteld blijft dan zal het inderdaad van korte duur zijn.

Dat is niet negatief, dat is realistisch... Het is in het verleden al een paar keer geprobeerd, en het werkte niet. Punt.

[quote:2607e7e112="unSOUND"]Dat is niet negatief, dat is realistisch... Het is in het verleden al een paar keer geprobeerd, en het werkte niet. Punt.[/quote:2607e7e112]

mmmmmm, jij [b:2607e7e112]vindt [/b:2607e7e112]dat het niet werkt, punt. Voorlopig ben jij de enige die er zo “realistisch” op reageert. Laat ze toch :stuck_out_tongue:

Geloof hem nou maar... werkt gewoon niet.

[quote:f07dba4018="pinkie"][quote:f07dba4018="unSOUND"]Dat is niet negatief, dat is realistisch... Het is in het verleden al een paar keer geprobeerd, en het werkte niet. Punt.[/quote:f07dba4018]

mmmmmm, jij [b:f07dba4018]vindt [/b:f07dba4018]dat het niet werkt, punt. Voorlopig ben jij de enige die er zo “realistisch” op reageert. Laat ze toch :P[/quote:f07dba4018]

irritantste opmerking van het jaar

precies, en dit soort discussies krijg je er ook nog eens doorheen. dus helaas. feit blijft dat het steeds drukker wordt met die "check mijn site" topics :S

[quote:0620cdd893="KarelWillem"] Laat ik eens aftrappen dan, met één van mijn sites.

www.southwestunion.tk

Redelijk standaard iWeb, maar het voldoet.[/quote:0620cdd893]

Mooie pagina, ik vind de kleurstelling erg mooi. Op de instumentatie pagina zit een link naar de welkom pagina onder de meest rechtse bariton. Is dat je bedoeling? Verder staat er heel veel maar niet te veel informatie op naar mijn smaak. Kortom: gaaf.

www.southwestunion.tk

[quote:7ec14473f4=“pinkie”]Mooie pagina, ik vind de kleurstelling erg mooi. Op de instumentatie pagina zit een link naar de welkom pagina onder de meest rechtse bariton. Is dat je bedoeling? Verder staat er heel veel maar niet te veel informatie op naar mijn smaak. Kortom: gaaf.[/quote:7ec14473f4]

Goed opgemerkt. Ik had het logootje in eerste instantie van links boven gekopïeerd, incl. link.
Later overal de link weggehaald, behalve bij de Bariton. Ik pas het gelijk aan.

(En zo doe je dat dus mensen; het is volledig duidelijk over welke site we het nu hebben).

Ja, dan wil ik zelf ook graag van de gelegenheid gebruik maken. Ik heb dit al eerder gevraagd (ongeveer 2 maanden geleden) maar de site is qua lay out volledig veranderd.

Bij voorbaat dank.

en dan hier de link: www.actas.nl :o

[quote:0f6177f358="pinkie"]en dan hier de link: www.actas.nl :o[/quote:0f6177f358] Mooie site, zeker. Wat ik wel jammer vindt, is dat de gewone tekst, mij niet echt uitnodigt om te lezen. Het is zeker simpel, dus ook wel goed, maar toch zou dat zwart op wit, misschien wat anders kunnen. Toch heel mooi verder. Misschien zou het ook wat anders kunnen, dat op iedere pagina dat TEAM RESOURCE MANAGEMENT, misschien andere opmaak, en niet te overdreven. De caps komt op mij nogal denderend, smakeloos over. Verder goed, zeker bij inhoud.

:o[/quote] Misschien zou het ook wat anders kunnen, dat op iedere pagina dat TEAM RESOURCE MANAGEMENT, misschien andere opmaak, en niet te overdreven. De caps komt op mij nogal denderend, smakeloos over. Verder goed, zeker bij inhoud.[/quote]

Bedankt, ga ik zeker even naar kijken.

bezig aan de site van men pa. http://beta.new-art.be moet dringend vernieuwd worden, vorige week verhuisd van server locatie en nu een tijdlijke pagina online.

wat vinden julie van de beta, ik wil het min. houden, maar toch ontbreekt er nog iets.

idëen ?