Het zelfgedraaide prachtvideo-topic

De titel zegt genoeg, gooi hier je creaties neer! Dit is voor iedereen, die zelf video's maakt! ( Pro of Amateur ) Ik trap af:

.

Uitleg: Afsluitende opdracht voor school.

Als je dat voor school moest doen is het wel leuk gedaan.. Maar krijgt de zakkenroller nou medelijden met het slachtoffer of vind hij de beroving het niet waard als hij het geld ziet...??? :)

Leuk gedaan! :D

[quote:37d591489b="iTek"]Als je dat voor school moest doen is het wel leuk gedaan.. Maar krijgt de zakkenroller nou medelijden met het slachtoffer of vind hij de beroving het niet waard als hij het geld ziet...??? :)[/quote:37d591489b]

Medelijden…is het idee erachter :slight_smile:

Hij is heel erg leuk! De intro, de manier van filmen, mooi hoor. 8)

Wat voor school? Ik zie een ov-kaart... Ik hoop toch niet dat je hiervoor hebt gestudeerd...

[quote:094b17bf9b="Marconius"]Wat voor school? Ik zie een ov-kaart... Ik hoop toch niet dat je hiervoor hebt gestudeerd...[/quote:094b17bf9b] GLR, daar werken we in periodes, dit was de afsluitende opdracht voor de periode video :?

Maar wat is er volgens jouw niet goed aan ?

Prachtige animatie! [img:81dc7a1c07]http://img143.imageshack.us/img143/3340/picture1eq8.png[/img:81dc7a1c07]

Eergisteren was er een F-16 demo op de luchtmacht basis Woensdrecht, heb de 5 jaar oude camera maar eens mee genomen en heb wat gefilmd! In het begin zie je een oude DC3 Dakota weg vliegen!

Made with iMovie :stuck_out_tongue:

Gemaakt met FinalCut Pro (en LiveType).

Youssouf K en Dikke Ferrie leggen in klare taal uit hoe je een goed leven leidt.

www.youssoufk.nl

[quote:0b93f920ee="Thomash"]Eergisteren was er een F-16 demo op de luchtmacht basis Woensdrecht, heb de 5 jaar oude camera maar eens mee genomen en heb wat gefilmd! In het begin zie je een oude DC3 Dakota weg vliegen!

Made with iMovie :P[/quote:0b93f920ee]

Misschien eens een nieuwe kopen met beeldstabilisator of van een statief af filmen?

[quote:94248679d9="Youssouf K"]

Gemaakt met FinalCut Pro (en LiveType).

Youssouf K en Dikke Ferrie leggen in klare taal uit hoe je een goed leven leidt.

www.youssoufk.nl[/quote:94248679d9]

Tof gemaakt! Mooie video! Ik snap alleen niet waarom je sommige dingen wel ondertitelt en andere niet. Volgens mij zou je sowieso niet ondertiteld hoeven worden maar als je het dan doet moet je het wel overal doen.

[quote:0ed3383489="MrAcid"][quote:0ed3383489="Thomash"]Eergisteren was er een F-16 demo op de luchtmacht basis Woensdrecht, heb de 5 jaar oude camera maar eens mee genomen en heb wat gefilmd! In het begin zie je een oude DC3 Dakota weg vliegen!

Made with iMovie :P[/quote:0ed3383489]

Misschien eens een nieuwe kopen met beeldstabilisator of van een statief af filmen?[/quote:0ed3383489]

ja dat moet eignelijk wel he, maar ik film niet zo vaak dus heb er niet zo’n behoefte aan. En als ik liggend zou filmen zou je niks zien want de baan ligt nogal hoog ^^

Enkele films die ik in elkaar geknutseld heb, ze duren niet lang, dus je kan even kijken al je wil :)

Al de filmpjes zijn gemaakt voor ons toneel van de 100 dagen op school:

[b:8fc8cb79ea]1.[/b:8fc8cb79ea] Teletubbies. Super eenvoudig om te maken, alles is maar 1 shot! iMovie was dus de meest logische keuze…

[b:8fc8cb79ea]2.[/b:8fc8cb79ea] Trailer. 9 seconden beeld. Het moet een bekend filmpje van JIMtv nabootsen, waarin Yves Leterme door madame ‘non’ naar beneden gekelderd wordt…

[b:8fc8cb79ea]3.[/b:8fc8cb79ea] Trailer. Eindelijk kon ik LiveType eens uitproberen, helaas was er een vreemde bug waardoor de tussenstukjes wat kleiner zijn, maar niemand merkte het tijdens de voorstelling blijkbaar… :stuck_out_tongue:

Na al dit moois hier "lever ik ook maar even mijn bijdrage".

[b:0c26e02559]1. Filmpje op school gemaakt voor CKV. Bijna meer intro dan filmpje eigenlijk :?[/b:0c26e02559]

[b:0c26e02559]2. Trailertje voor het Open Podium bij ons op school. (wat ik trouwens ook registreer, vandaar een beetje reclame)[/b:0c26e02559]

[b:0c26e02559]3. Intro voor de Glamournight Jubileum Special (soort open podium). Filmpje in elkaar gezet van oude opnames[/b:0c26e02559]

@Novix: Geweldig! Om Teletubbies en Finding Emo moest ik toch wel heel erg hard lachen! :P

@Dr. Rengers

Vink “Schakel HTML uit in dit bericht” uit.

[size=9:4deb1d357e]Gefixed[/size:4deb1d357e]

Ik mag mijn filmpjes die ik gemaakt heb van school, niet verspreiding op het internet :(

P.s Die aller eerste filmpje was dat maar bij mij dat ik mijn portemenee terug kreeg.

Een reactie op FITNA, gemaakt met Keynote en Final Cut Studio