'hide' functie doet 't soms wel, soms niet

Wanneer ik mail met :apple: - H of vanuit het menu wil verbergen, gebeurt er niks. Met andere programma's heb ik dat ook wel gemerkt. Safari wil soms wel - soms niet. Moet ik mijn powerbook dreigen met vervanging door een windowsmachine?

Ik merk het zo nu en dan ook wel eens, maar maak me er eigenlijk niet zo heel erg druk om. Meestal is een restart van het programma voldoende om het weer over te laten gaan.

Tipje: Vlotste manier om de voorste app te verbergen is op je desktop option-klikken.

He die wist ik nog niet. Heel erg bedankt.

heb dit probleem sinds de 10.3.4 update soms ook!

volumebevoegdheden hersteld en combo update nog eens over geinstalleerd, en meeste problemen lijk ne wel van de baan.

[quote:16c8d14c04="Joris W."]Tipje: Vlotste manier om de voorste app te verbergen is op je desktop option-klikken.[/quote:16c8d14c04]

Geinig, weer wat geleerd.

En meteen een andere gevonden:

Als je optie-Apple klikt op een dock-icoon, dan verberg je alle andere programma’s.

Sommige apps hebben al een functie onder option-h, daar werkt die combi dus niet bij. Maar mail is een native Apple-app en die moet dus gewoon verbergen met de toets-combi. Nu heeft mail bij mij wel vaker kuren.

[quote:7deeaf3c32="macpro"]

Geinig, weer wat geleerd.

En meteen een andere gevonden:

Als je optie-Apple klikt op een dock-icoon, dan verberg je alle andere programma’s.[/quote:7deeaf3c32]

En die wist ík weer niet… thanks Pro! :lol:

ik heb het een enkele keer gehad dat command + h niet wertke bij mail, ik vraag het me af of het misschien te maken heeft of je bijvoorbeeld in zo'n drawer (lade) actief bent of niet. anyway... werkt in principe naar behoren hier, maar heb er weleens last van gehad in het verleden.