Hij is er: 10.3.4

:D OEHOE, 10.3.4 is uit via de software update. :D

hij is hier ondertussen vrolijk aan het binnendenderen... wat zijn de specificaties eigenlijk???

en en doetie het goed , lol :P

Tja, zeg ben 'm ook net aan het binnenhalen. :lol:

Ik zou zeggen copy paste ff de tekst van het about this update , dan weten we wat meer , als dat lukt ;-) Ik zit dus op me werk hier en kan zelf niets doen op de windhoos

[quote:7343bda2b2]De 10.3.4-update biedt verbeterde functionaliteit en stabiliteit voor Mac OS X 10.3 ("Panther") en wordt aanbevolen voor alle gebruikers van deze versie van Mac OS X.

Deze update bevat de volgende belangrijke verbeteringen:

verbeterde bestandsdeling en adreslijstvoorzieningen voor Mac-netwerken (AFP), UNIX-netwerken (NFS), PPTP-netwerken en draadloze netwerken;
verbeterde OpenGL-technologie en bijgewerkte ATI en NVIDIA grafische besturingsbestanden;
verbeterde functionaliteit voor het beschrijven en branden van schijven;
iPods die zijn aangesloten via USB 2.0 worden nu herkend door iTunes en iSync;
uitgebreidere ondersteuning voor FireWire-audio-apparaten en USB-apparaten;
nieuwe versies van Adresboek, Mail, Plaknotities, QuickTime en Safari;
verbeterde compatibiliteit met programma’s van andere fabrikanten;
eerdere zelfstandige beveiligingsupdates.

Raadpleeg voor meer informatie over deze update de volgende webpagina: http://www.info.apple.com/kbnum/n25764[/quote:7343bda2b2]

hier istie: 10.3.4

Deze update bevat de volgende belangrijke verbeteringen:

verbeterde bestandsdeling en adreslijstvoorzieningen voor Mac-netwerken (AFP), UNIX-netwerken (NFS), PPTP-netwerken en draadloze netwerken;
verbeterde OpenGL-technologie en bijgewerkte ATI en NVIDIA grafische besturingsbestanden;
verbeterde functionaliteit voor het beschrijven en branden van schijven;
iPods die zijn aangesloten via USB 2.0 worden nu herkend door iTunes en iSync;
uitgebreidere ondersteuning voor FireWire-audio-apparaten en USB-apparaten;
nieuwe versies van Adresboek, Mail, Plaknotities, QuickTime en Safari;
verbeterde compatibiliteit met programma’s van andere fabrikanten;
eerdere zelfstandige beveiligingsupdates.

Raadpleeg voor meer informatie over deze update de volgende webpagina: http://www.info.apple.com/kbnum/n25764

... ben al onderweg :apple:

U vraagt, wij draaien :) [code:1:86d8b59ff0] Key enhancements include:

improved file sharing and directory services for Mac (AFP), UNIX (NFS), PPTP, and wireless networks
improved OpenGL technology and updated ATI and NVIDIA graphics drivers
improved disc burning and recording functionality
iPods connected via USB 2.0 are now recognized by iTunes and iSync
additional FireWire audio and USB device compatibility
updated Address Book, Mail, Safari, Stickies, and QuickTime applications
improved compatibility for third party applications
previous standalone security updates

For detailed information on this Update, please visit this website: http://www.info.apple.com/kbnum/n25764[/code:1:86d8b59ff0]

Dat is in totaal drie keer dezelfde tekst. Ach ja, iedereen is enthousiast om weer wat van Apple te horen.

Heel fijn , bedankt, en das een behoorlijke update zeg nwe mail, safari , adresbook,qtime, das niet niks :D

[quote:1bf3b6c4b9="djdata"]Heel fijn , bedankt, en das een behoorlijke update zeg nwe mail, safari , adresbook,qtime, das niet niks :D[/quote:1bf3b6c4b9]

nee dat is idd niet niks… :slight_smile: hopelijk wordt het allemaal zichtbare verschillen :)… (mybe wat nieuwe features…)

Ik ga vanuit me werk een weekje weg en kann het dus pas over een week zelf proberen/uitvinden , boe hoe :cry:

[quote:72f2e2df26="djdata"]Ik ga vanuit me werk een weekje weg en kann het dus pas over een week zelf proberen/uitvinden , boe hoe :cry:[/quote:72f2e2df26] je bedoelt ben.. in plaats van ga.. want anders kan je hem nu even snel downloaden, toch? (hihi.. moet je met spelcheck het woord downloaden verbeteren.. het wordt dan downladen.. en spelcheck wordt spelchick... lol)

download ging langzaam, kon maar met 3,3 MB/sec downloaden, terwijl ik meestal rond de 5 haal van de apple servers. Dus het zal wel druk zijn.... wat moet ik precies merken wat anders is, want allemaal updates aan de programma's zijn wel leuk, maar wat is er nu echt veranderd?

Het in spiegelbeeld printen van mailtjes is verholpen nu en me Safari crashed niet meer op de Avans blackboard site 8)

ThermographX werkt niet meer. Ik krijg nu de melding dat 'ie geen compatible termeprature sensors kan vinden. Tijdens de optimalisatie stap van de installatie is de ventilator van m'n PowerBook 12" sneller gaan draaien en die staat nu nog steeds te jakkeren. Terwijl mijn Macje geen bijzondere dingen doet.

[quote:4b3c2f91d6="macpro"]Tijdens de optimalisatie stap van de installatie is de ventilator van m'n PowerBook 12" sneller gaan draaien en die staat nu nog steeds te jakkeren. Terwijl mijn Macje geen bijzondere dingen doet.[/quote:4b3c2f91d6]

nu maar hopen dat het bij die keer blijft :roll:

precies ik zie ook geen verschil??? :?

[quote:392c6c2f0c="KeKo"]wat moet ik precies merken wat anders is, want allemaal updates aan de programma's zijn wel leuk, maar wat is er nu echt veranderd?[/quote:392c6c2f0c]

Wie merkt enig verschil???
Misschien zullen de verschillen pas later duidelijk worden. (laten we hopen)
Maar we kunnen alvast met een gerust hart de nacht tegemoet…