Hij sterft!

Ik druk net m'n iPod 20Gb 4G aan... appeltje verschijnt.... BZZZIIIUUUWWIP! ... althans, zo zag het er uit, alsof je een ouwe tv uitzet! Eerst een rechthoek, dan een lijntje, dan een stipje en uit. Als ik 'm nu weer aan doe, krijg ik steeds opnieuw hetzelfde.

AARGH! Ik heb al veel errors op dit forum voorbij zien komen, maar deze was mij nog vreemd…

Iemand tips?

bij mij deed hij denk wel eens zoiets loopt hij eerst vast.... gewoon helemaal vol...paar uurtjes later is die leeg...

als je m dan aan probeer te zetten zie je een beetje een rotte appel…

maar als je m weer aan stroom legt doet ie et gewoon weer… komt gelukkig weinig voor maar toch…
zal bij jou wel anders zijn want bij mij is het niet zo heel ernstig…

Het lijkt wel alsof alle iPods dood gaan de laatste tijd... Ik zie de ene melding na de andere.

[quote:828f4c6bbb="nma"]Het lijkt wel alsof alle iPods dood gaan de laatste tijd... Ik zie de ene melding na de andere.[/quote:828f4c6bbb]

Je ziet hier ook alleen maar de gevallen dat er iets fout loopt !

Daaf

mmm.. en ik wou me net een iPod kopen.. en zie allemaal rare meldingen hier :sealed:

Zoals je op een aantal verschillende schermen (op je computer en op je iPod zelf) hebt kunnen zien moest je na de laatste iPod update de iPod heel even aan de oplader in het stopcontact steken. Wanneer je dit niet doet zal de firmware slechts half zijn bijgewerkt en doet hij het niet meer naar behoren. Je kunt proberen of de problemen ophouden door hem alsnog aan de lader te hangen (dus niet firewireport of usbport, maar de lader) of anders de laatste update nogmaals installeren. Deze staat onder hulpprogramma's in een submap.

Nergens last van, een reboot wil wel eens helpen, check the manual 8)

Dat probleem wat ik had is eigenlijk niet erg..... maar de 1ste keer is even schrikken..

maar gewoon zorgen dat hij helemaal leeg is en daarna weer opladen helpt volgens mij in veel gevallen
ik heb me ipod 20 g nu een jaar en het is denk 3 keer gebeurt…

ik gebruik hem elke dag waar dan ook…
kan me nog herrinneren dat ik een disc man had die ik 1 x in de week gebruikte maar elke week weer problemen gaf… dus ben wel zeer te vreden over me podje

Bij mij doet mijn iPod het prima. Noooooit problemen.

En nu ga ik effe een stuk blank eigen zoeken om met mijn iPod op te kloppen. :lol:

het lijkt zo erg omdat niemand een topic opent "wat ben ik blij met mijn ipod" maar alleen als er iets mis is

[quote:4c8036c22d="huinkroese"]Ik druk net m'n iPod 20Gb 4G aan... appeltje verschijnt.... BZZZIIIUUUWWIP! ... althans, zo zag het er uit, alsof je een ouwe tv uitzet! Eerst een rechthoek, dan een lijntje, dan een stipje en uit. Als ik 'm nu weer aan doe, krijg ik steeds opnieuw hetzelfde.

AARGH! Ik heb al veel errors op dit forum voorbij zien komen, maar deze was mij nog vreemd…

Iemand tips?[/quote:4c8036c22d]

Klinkt alsof de spanning opeens wegvalt. Dit kan zijn omdat de batterij op is, of de iPod de batterij (om een of andere reden) niet meer oplaad.

Doet hij het wel als je aan de oplader hangt?

[quote:a1d64b1e4b="The - DDD"]Bij mij doet mijn iPod het prima. Noooooit problemen.[/quote:a1d64b1e4b]

Ben vanaf september 2003 iPod gebruiker, en dit is ook de eerste keren dat ik problemen heb. Sterker nog, ook de HD van mijn iBook heeft het deze week begeven. Ben niet zo blij met Apple vandaag.

Nou, een goede morgen! Heb de iPod aan z'n snoertje gehangen en warempel, HIJ LEEFT WEER!

Paniek om nietsch blijkbaar… hoewel het er verdomd verziekt uitzag.
Ben weer blij met d’n Pod.

Die van mij is nog steeds dood. Hopelijk komt de koerier snel.