hoe doejje hem deftig open?

hallo,

heb net een Imac met touchscreen op de kop kunnen tikken uit een museum dat de boel sloot… zou hem willen gebruiken om wat te surfen maar blijkbaar hebben ze de voeding van de cdrom afgelegd.

vooraleer ik een notenkraker :evil: uithaal, kan er mij iemand helpen hoe ik hem op een deftige manier :innocent: openkrijg?

mvg,
Lander

Je moet em gewoon "kraken" dat gaat niet anders.. gewoon de schroefjes eruit draaien en dan op het laatst moet je em openkraken.. alleen een magnetische schroevendraaier is wel gewenst want als je er een kwijt raakt dan ist mis natuurlijk. ik weet alleen niet wat het verschil is tussen een touchscreen en een normale iMac

heeft niemand hier een service manual voor meneer :) dat maakt het wel makelijker

[quote:623c059620="K!P"]heeft niemand hier een service manual voor meneer :) dat maakt het wel makelijker[/quote:623c059620]Als meneer :) een beetje zoekt met google dan vind ie er wel een ;-)

En hoppa! Manuals: http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html#imcs

[quote:a35dfad77d="jeroenimo"] ik weet alleen niet wat het verschil is tussen een touchscreen en een normale iMac[/quote:a35dfad77d]

Volgens mij is een touchscreen iMac een gewone iMac waar het touchscreen aan is toegevoegd. Je kunt een hele serie monitoren ombouwen naar een touchscreen. Zelfs de TFT schermen.
Met de handleiding voor de betreffende iMac kom je waarschijnlijk een heel eind.