hoe download je maps naar mine craft mac

Mijn vraag is dus hoe download je maps naar minecraft. Een voorbeeldje als je op planetminecraft zit dan staat er projects. En dan klik ik op download. Maar ofwel kan ik het niet doanloaden. En als het lukt dan krijg ik het niet in minecraft.

Als het een torrent is heb je een torrentcliënt als "BitTorrent" of "uTorrent" nodig om de torrent te downloaden.
Als je een .rar bestand krijgt raadt ik je aan dat uit te pakken met "The Unarchiver"(te downloaden in de Mac AppStore)

kan je misschien iets specifieker uitleggen hoe je het download, en hoe je de map probeert te openen in minecraft?

1. Ga naar[url=www.planetminecraft.com] www.planetminecraft.com[/url].
2. Op de voorpagina zie je bovenaan een aantal tabbladen. Iets daaronder vindt je nog 6 tabbladen, namelijk: Projects, Skins, Textures, Mods, Servers en Blogs. Ga in dit geval voor Projects.
3. Je komt nu op de pagina waarop je allerlei werelden ziet die anderen hebben geüpload. Klik de gewenste wereld aan.
4. Aan de rechterkant vindt je een rechthoek met de titel: Download. Hieronder staat een geel balkje met "MCedit Schematic". Klik hierop.
5. Er begint nu een bestand te downloaden. Deze heeft de bestandsextentie ".zip". Zorg ervoor dat je dit bestand uitpakt met een programma dat dat kan. Bijvoorbeeld "The Unarchiver".
6. Als je "The Unarchiver" nog niet hebt, wat ik vermoed, kun je dit downloaden in de Mac AppStore en als dit voltooid is alsnog het gedownloade bestand aanklikken.
7. "The Unarchiver begint dit bestand nu uit te pakken. Hierna kun je het gedownloade bestand in een tijdelijke map zetten.
8. Je bestand is nu volledig gedownload. Je moet alleen nog even zorgen dat het in de juiste map terecht komt.
9. Open hiervoor de "Finder" en klik op de menubalk boven in op: "Ga" en vervolgens op: "Ga naar map"(o.i.d.)
10. Hierna verschijnt een venster met een tekstbalk. Vul hier de volgende tekst correct in: =/Library/Application Support En klik vervolgens op "Ga"

11. Vindt de "MineCraft" map en open deze.
12. Nu zie je een aantal mappen. Open de map "saves".
13. Kopieër nu de gedownloade map en plak deze in de map "saves".
14. De volgende keer dat je MineCraft opstart en je savegame wilt openen zul je zien dat de gedownloade savegame ertussen staat.

Ik hoop dat het heeft gewerkt, laat het me weten!

SanderApple

ok danku

al ik het uitpak met the unarchiver. Wat ik daarna krijg kan ik niet openen.

Je hoeft dat bestand niet te openen maar alleen te verplaatsen. Je krijgt namelijk een bestandsmap.

En, is het al gelukt?

maar ik heb wel een torrent gedownloade versie van minecraft

Men mag je niet helpen met illegaal verkregen software.

alleen heeft dat niets te maken met het probleem..