Ik heb enkele 1080P films op mijn mac, die ik om wil zetten naar video TS zodat ik ze op een DVD kan branden en ik ze overal terug kan kijken ( elke pc/mac/dvd speler/blue ray speler etc)
1080P film a 9GB past niet op een gewone dvd…
Ik zie enkel deze opties bij toast, maar iemand vertelde me dat ik ook gewoon 1080P kan converteren naar een video TS met toast.
Misschien kun je de tijd die je gaat besteden aan converteren, beter besteden aan een DVD versie van de films te downloaden, mits deze beschikbaar zijn.
Dat is het probleem nou juist he een full HD bestand à 10 GB pást niet op een dvd a 4,7 GB
En ik heb een stuk of 30 HD films a 10GB en wil die allemaal op een dvd hebben staan bewaard voor later ipv een USB stick, dus móet ik wel de film verkleinen en op dvd branden
@BIGZ: ik heb net toast titanium gekocht en wil het daarom met dat programma doen, anders zonde van m’n €100 euri hahaha
Die was ook maar voor een beperkte tijd gratis aldus de website/store, en daar kwam ik helemaal niet uit hoe ik een film moest omzetten naar TS, vond het een ingewikkeld programma.
Inmiddels gevonden hoe het werkt bij toast titanium
Gewoon een 1080P naar dvd slepen en kwaliteit op “best” zetten. Als je dan op branden drukt converteert hij hem naar TS en brand hem direct daarna, en kwaliteit was super! Opgelost dus