Hoe gebruik ik Bitorrent?

Hoe doe je dat toch met die bitorrent ?? heb hier als client BiTrrent en Azureus.

Hoe begin je eraan , stap voor stap ???

Ik zou als client Azureus gebruiken. Die werkt prima. Voor de rest is het gewoon een kwestie van een torrent file downloaden van het web en dat openen in Azureus. Kind kan de was doen.

maar op internet staan gewoon links ( niet naar de bestanden maar naae een soort van index pagina's)

Precies. Dat zijn hele kleine bestandjes van een paar K. Die download je en vervolgens open je die met je client en dan begint het echte downloaden pas. Maar zorg er wel voor dat je alleen legale content download.

maar ik kan niks downloaden , zelfs geen filesvan een paar kb !!

[quote:4e15de3d74="gerror"]Precies. Dat zijn hele kleine bestandjes van een paar K. Die download je en vervolgens open je die met je client en dan begint het echte downloaden pas. Maar zorg er wel voor dat je alleen legale content download.[/quote:4e15de3d74]

Klopt… Op het begin zal het downloaden niet erg snel gaan. Maar geef niet op! Want daarna zoekt de client volgens mij contacten… :slight_smile:

Succes,

Martijn

poort 6881/tcp forwarden naar het ip van de machine waar je client op loopt wil ook wel eens helpen :)

waar kan je torrents downloaden, op welke site?

ik ken alleen ********.org

jurriaan

[mod:ab5c9869bc=“iRuben”]Link naar warez site gewist…[/mod:ab5c9869bc]

Lees de forum regeltjes even gaarne?

[quote:f6b7a95fd1="sigterm"]Lees de forum regeltjes even gaarne?[/quote:f6b7a95fd1]

De vraag van jurriaan is redelijk on topic als ik kijk naar de vraag bij start van dit topic "Hoe doe je dat toch met die bitorrent ?? " Je hebt daar kennelijk bestandjes voor nodig. Waar vindt ik die is een vraag die geheel in lijn ligt. Indien je verwijst naar regeltjes is het wel prettig te weten welke regel jij vindt dat jurriaan hier aan zijn virtuele laars lapt.

Er is al veel te lezen over bittorrent op het forum, gebruik de zoekfunctie eens. Ik heb al eens eerder in een topic gereageerd over hoe je de snelheden kunt verhogen. (NAT instellingen van je modem aanpassen).

google! .torrent

in azureus blijven mijn downloads altijd geel staan bij status . kan ik daar iets aan doen of is dat niet erg ???

[quote:da10975caf="sigterm"]poort 6881/tcp forwarden naar het ip van de machine waar je client op loopt wil ook wel eens helpen :)[/quote:da10975caf]

6881 t/m 6889 lijkt me beter :wink:

Ennuh, CarraFix kan ook handig zijn…