Hoe gebruik ik GameRanger...

...voor bijvoorbeeld Ghost Recon:

-1- Zorg dat je Ghost Recon in je Root/Applications-folder hebt geinstalleerd en [color=red:fd328e30f4]NIET[/color:fd328e30f4] in je Home/Applications-folder. Doe je dit wel, dan zullen de updates niet werken.

-2- Zorg dus dat je Ghost Recon hebt geupdate, download de updates hier als je ze nog niet hebt.

-3- Om Ghost Recon te kunnen spelen moet je de cd altijd in je cd-rom hebben, wil je dit niet dan kun je deze disc image gebruiken in plaats van de originele (dan wel gekopieerde) cd.

-3- Download GameRanger hier.

-4- Installeer GameRanger en registreer je.

-5- In GameRanger ga je naar GameRanger/Preferences, het eerste tabje heet “Games”, scroll naar Ghost Recon (dus niet de demo, we spelen de full version). Als je Ghost Recon hebt geselecteerd klik je op “Browse” en je zoekt lokaal naar het opstarticoon van Ghost Recon op je HD, als je het goed hebt gedaan dus in Root/Applications.

[img:fd328e30f4]http://web.macosx.nl/~amsterdam/gr_prefs_games.jpg[/img:fd328e30f4]

-5- Zoek de server waar je op wil spelen en click op “Join”. Je komt terecht in de “chat room” van die server. [i:fd328e30f4]Zorg dat je de cd-rom of disc image van Ghost Recon moet hebben gemount[/i:fd328e30f4]. De host van de server zal er voor zorgen dat Ghost Recon bij jou start, [b:fd328e30f4]je hoeft Ghost Recon dus zelf niet op te starten![/b:fd328e30f4]

[img:fd328e30f4]http://web.macosx.nl/~amsterdam/gr_list.jpg[/img:fd328e30f4]

Have a nice kill. :wink:

Ik heb dat probleem inderdaad dat die updates nie werken. Wat bedoel je precies met: root? kheb een nederlandse versie van osX dus in welke map moet ik het installeren?

bedankt

Als je dubbelklikt op je HD zie je een folder Applicaties staan. DAARIN en nergens anders installeer je Ghost Recon. ( HD / Applicaties )

Als je Ghost Recon al hebt geinstalleerd, dan kun je die hier vinden hoogstwaarschijnlijk:

HD / Gebruikers / icoontje met huisje / Applicaties

Als Ghost Recon daar staat, sleep de hele Ghost Recon-folder naar:

HD / Applicaties

Succes KVDS! :slight_smile:

I recognize some old friends on the pic :D

On ghostrecon i’m named Mider so if you remind this name, say hello! :wink:

Ik heb Ghost Recon niet in de gebruikelijke Application folder staan, maar hij doet het ook gewoon hoor! Bij mij staat ie in Gebruikers/het-huis-icoontje/Desktop/Dennis/Spellen/Ghost Recon.

Dennis

Dennis het gaat er ook niet om of het spel het doet, maar of je de updates kan draaien. En als je toch het spel installeren moet, dan maar meteen op een plek waar ik zeker van weet dat de updates het diggen.

Ik ken mensen waarbij het updaten zelfs lukte op een andere locatie.

Bovendien, als alles bij jou werkt, dan heb je deze thread toch niet nodig? :wink:

Okidoki :D

Ik zie je wel weer op GameRanger dan… :wink:

Dennis

[quote:3a19a9a7ad="david_be"]I recognize some old friends on the pic :D

On ghostrecon i’m named Mider so if you remind this name, say hello! :wink:[/quote:3a19a9a7ad]

OK Mider, check out the server we play on, the name of the server starts with [030][3enhur, send me a private message to get a hold of the password of the GameRanger-room we always meet in, okay? We play daily, most of the time we start between 8 PM and 9 PM, local time.

Looking forward to see ya there. :slight_smile: