Ik heb in mijn Medal of Honormap 2 mappen die ik ervan verdenk. Namelijk “main” en “mainta”. Welke is het nou? Ik heb namelijk ooit een demo van Spearhead geinstalleerd en die maakte een map aan maar ik weet niet meer of dat “main” was of “mainta”. Ik wil de overbodige map weggooien omdat het veel ruimte inneemt.
Of gebruiken Spearhead en Medal Of Honor allebei verschillende mappen? Ik heb de complete spellen namelijk allebei geiinstalleerd.
[quote:9918c50413="Rezpack"]Of gebruiken Spearhead en Medal Of Honor allebei verschillende mappen? Ik heb de complete spellen namelijk allebei geiinstalleerd.[/quote:9918c50413]
In multiplayer zitten er in Spearhead natuurlijk meer mappen ;-)
Ik vergat erbij te zetten dat ik beide spellen in dezelfde map heb geinstalleerd. Ik dacht dat Spearhead puur een extensie was van Medal Of Honor en dus mappen, zo ook de "hoofd"-map, deelt met Allied Assault.
-Is dat zo?
-Als ik ze allebei wil blijven spelen moet ik niks weggooien dan?
De maps, configs en mods van Mohaa zitten in main.
De maps, configs en mods van Spearhead zitten in mainta, maar Spearhead kijkt ook in main of er iets bruikbaars in zit. Als je Spearhead wil verwijderen mag mainta weg, maar ook in de hoofdfolder zet Spearhead files neer. Dus zo 123 gaat het niet.
Binnenkort komt Breakthrough, dus da’s weer een nieuw mapje.
Multiplayer maps? Die zitten er standaard bij, en nog meer kun je vinden op www.alliedassault.com. De maps voor PC versie doen het ok op de Mac.
Nog meer, en alles, en dan nog meer, over Mohaa op de Mac, kan je vinden op http://jump.to.macmohaa
Da's duidelijk dank je wel!
Een multiplayer map (NL) heb ik niet. Multiplayer Maps (ENG) heb ik wel. De bewuste voor Spearhead moeten die in de mainta map (NL)? Of kijkt Spearhead daarvoor toch in main?
Just to be sure,... :lol:
een map = een folder = een directory op je harde schijf, zoals main en mainta.
Maar een “map” is ook een “level” in het spel zelf. Je jebt single player maps en multi-player maps. Zo’n map voor mohaa en spearhead bestaat uit een .pk3 bestand, dat je in de “main” folder moet zetten.