Hoe IExplorer te emuleren met Safari

Dames, heren

Uit het verre verleden herinner ik me een draadje over het emuleren van IExplorer met Safari.
(mogelijk met een cheat/hack/orgiveitaname)

Oftewel Safari gedraagt zich dan op het net als IExplorer.
Mijn zoekacties op het forum haalden bij mij niets uit.
Weet iemand nog hoe dat ging of waar ik dat draadje vinden kan?

Alvast bedankt
Douwe-Jan

Hij gedraagt zich niet als, hij doet zich voor als... ;)

Heb even voor je gezocht en heb [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=36459&highlight=explorer+safari/]dit[/url] gevonden.

[quote:77c49ed58d="Napsju"]Hij gedraagt zich niet als, hij doet zich voor als... ;)[/quote:77c49ed58d]

Oeps… :innocent: foutje, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. :wink:

[quote:307607cb67="Mefait"]Heb even voor je gezocht en heb [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=36459&highlight=explorer+safari/]dit[/url] gevonden.[/quote:307607cb67]

Kijk dat is het betere zoekwerk :smiley:
thanx

Het nut ontgaat me maarja ... Zolang je maar verder geholpen bent hé ;)

Het nut ervan is volgens mij dat er enkele sites zijn die alle niet-internet explorer browsers blokkeert.

[quote:a9064f1155="Mefait"]Het nut ervan is volgens mij dat er enkele sites zijn die alle niet-internet explorer browsers blokkeert.[/quote:a9064f1155] Dan vraag ik me gelijk af wat het nut is om die sites dan te bezokeen... ;)

Stop Safari, open Terminal en kopieer en plak de volgende code in het Terminalvenster: [code:1:e5f827c216]defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1[/code:1:e5f827c216] Start Safari en geniet van het Debugmenu.

Wil je het Debugmenu ooit kwijt dan herhaal je dezelfde stappen maar vervang je de 1 door 0.

thanx, kan ik mee uit de voeten. groet douwe-jan :lol:

Met Onyx kun je ook dat debugmenu instellen. (voor diegenen met een Terminal-fobie).

[quote:e733f73d76="frankd'jong"]Met Onyx kun je ook dat debugmenu instellen. (voor diegenen met een Terminal-fobie).[/quote:e733f73d76] OnyX is er nog niet voor Tiger.... :wink: