hoe installer ik Mxstream op Ibook

Graag zou ik Mxsteam op me Ibook installeren (OS10.2.8) maar ik krijg het niet voor mekaar

HELP!!!

Ho ipv 8) moet er 8 ) staan Sorry

Sorry maar kun je misschien iets duidelijker zijn wat je precies wilt?

sorry... misschien ben ik niet echt duidelijk geweest

Wat ik wilde is, ik heb een adsl modem (lan aansluiting) en een abonnement bij Planet (MXstream) met deze ‘zooi’ zou ik graag een internet verbinding willen maken op me ibook. Alleen weet ik niet precies hoe. Ik ben niet echt thuis in de wondere wereld van Apple en OS X. Dus hoe moet ik mijn ibook instellen en waar zodat hij gewoon een internet verbinding kan maken?

Alvast bedankt

je hebt dus een ethernetmodem? Je zegt dat je op een lan zit, dus als ik je goed begrijp hangt je ibook aan een router? In dat geval ga naar systeemvoorkeuren/netwerk en vul daar in dat je verbindt via lan en een ip-adres krijgt via dhcp.

[url=http://pptp.monitzer.com/]kijk hier eens[/url]

daan.

@hansenonline Als het goed is dan zouden die instellingen in zijn router moeten zitten. Maar door de informatie die hij geeft wordt dat me ook niet echt duidelijk. Met de aanvullende informatie van jou zou het hem toch moeten lukken lijkt mij.

Heeeeeeeeel veel maccers hebben daar problemen mee, ik ook.

Het makkelijkst is het om een router te kopen, en dan doet ie het meteen, ten minste dat was bij mij het geval.

met pptp-gui had ik het zeer snel draaiende. later heb ik het modem getweaked en nu heb ik er een airport aan gehangen en ook die werkt goed. wat je moet doen is in ieder geval de website van planet of de die van xs4all bezoeken en daar de info lezen over verbinding maken met macosx en adslmodem. vooral xs4all heeft een duidelijke uitleg over de installatie.

verder kijk via de zoekopdracht van deze site, er lopen nog meer draadjes over osx en adsl.

succes er mee

daan.

Bedankt allemaal

Ik ga het een en ander nog even proberen. Maar ik moet er nu wel uitkomen denk ik!