hoe installeren van ffmpegX

Wie kan me helpen want ik begrijp er geen barst van! Ik heb ffmpegX uitgepakt, click op het symbool en krijg dan een metaalkleurig venster met 4 aangevinkte onderdelen waarvoor ik kennelijk een locatie moet aangeven. Wat moet ik doen, welke locatie? Wie kan me de procedure vertellen, Bij voorbaat alvast bedankt.

De vermelde links moet je copy pasten in een browser, de bestanden downloaden en in een map op (bijvoorbeeld) je bureaublad plaatsen. Vervolgens localiseer je deze bestanden stuk voor stuk met de zoekknoppen op de ffmpegx installer. Als je alle bestanden op deze manier hebt gelocaliseerd, dan kun je installeren.

Hartstikke bedankt buurman! Maar ik vind het toch gek dat jouw gebruiksaanwijzing nergens te vinden was.

Er staat anders een hele duidelijke README in de map van ffmpeg.... :wink:

[i:51be047c28]If you install ffmpegX for the first time, some Unix components will need installation in your BSD directories. In such case, the self-installer window will appear telling you which components are going to be automatically installed. This operation should be done only once or in case of major updates of the components. The mencoder, mplayer, mpeg2enc and real-lib components are not included in the ffmpegX application itself to comply with applicable laws and licensing terms and you must download them first on your disk with a web browser, from the URL of their respective publishers indicated in the installer window. Use only the versions provided at the URL indicated in the installer window: if you install older or newer versions of the binaries, the application will not work. After downloading, locate the binaries on your disk with the “Browse…” buttons, and click “Install” to install the components (you will be required to enter your OSX login password). If you want to know exactly which files are installed, read the Credits file. [/i:51be047c28]

[quote:decec6df74="sedikit"]Hartstikke bedankt buurman! Maar ik vind het toch gek dat jouw gebruiksaanwijzing nergens te vinden was.[/quote:decec6df74]

nergens kan vinden? t staat zelfs aangegeven in het installatie scherm

Domme vragen bestaan niet, maar sommige antwoorden...