Ik kreeg vorige week een probleem met iTunes - die werkte de foto's op mijn (nieuwste model 60 Gb) iPod niet meer bij. Ik kreeg toen op dit forum de raad om met het Schijfhulpprogramma eventuele fouten op te lossen - omdat de fout waarschijnlijk in de computer zit en niet in de iPod. MAAR......nadat Schijfhulp even bezig is, staat er: "Schijfhulpprogramma - interne fout - de verbinding tussen Schijfhulpprogramma en de Disk Management Tool is verbroken. Schijfhulpprogramma kan niet verder gaan. Stop Schijfhulpprogramma en start het programma opnieuw op". Dat heb ik gedaan, maar dat helpt niet! Wat nu? Ik ben niet technisch, dus weet niet wat ik nu kan doen.
Ook wil mijn Nikon D70 camera geen foto’s meer binnenladen (de camera wordt bij aansluiting op mijn iMac G5 niet gevonden door iPhoto, zoals normaal automatisch gebeurt, wordt ook niet zichtbaar op het scherm en tot overmaat van ramp geeft de camera aan dat de kaart onbruikbaar is en laat de foto’s ook niet meer zien. Of dit ermee te maken heeft weet ik niet? Ik had “foto’s op camera wissen na downloaden” aangevinkt", maar er is niets gedownload. WAT NU???