Hoe iPod herkennen?

En dan bedoel ik niet hoe hij er langs buiten uitziet maar langs binnen. Ik kan van een kennis een 40Gb iPod kopen maar ik weet niet zeker of het een 40 Gb is ... Ik ben eigenlijk een leek :D bestaat er een manier om eenvoudig te kijken wat er in zit? En of hij wel gezond is?

Thanks!
Bageera

Het staat er achterop en anders kun je hem natuurlijk even aan een computer hangen om te kijken wat erin zit

Moet je dan eerst software geïnstalleerd hebben? Of is dat zoals een externe harde schijf?

Als je iTunes geinstalleeerd hebt kun je het zo zien. Maar als het een kennis van je is hoef je toch niet heel erg bang te zijn dat je genept wordt. Achterop staat hoeveel Gb erin zit n dat harde schijfje is niet heel makkelijk te verwisselen.

Je kunt het gewoon op de iPod zelf bekijken.

Als je hem aanzet:

hoofdmenu > instellingen > info >

Hier staat het serienummer, softwareversie, gebruikte ruimte, en de totale capaciteit.

Oja, dat is natuurlijk nog simpeler... 8)

En de 40 GB is dikker (.73 inch) dan de 30 en de 15 (.62 inch)!!! Hoef je hem niet ens aan te zetten, maar dat lijkt toch wel verstandig! 1 inch is 2,54 dus 1,85 cm tegen 1,57 cm, dus schuifmaatje mee.