Hoe iTunes share met Airport Express??

Ik heb sinds gisteren mijn airport express binnen maat het lukt mij niet om muziek te share met iTunes !!! :cry: :cry: :cry:

Herkent iTunes Aiport Express dan niet automatisch? Of moet er nog een update van iTunes voor uitkomen? Ik dacht namelijk dat die er al was. Heb je wel de nieuwste versie van iTunes?

ja en ook via het cd die megeleverd word maar hij ziet 'm nog steeds niet maar ik heb well internet !!! :evil: :evil:

Wat heeft dat met internet te maken?

Airtunes zou gewoon zonder internet moeten werken hoor. Kun je dat niet in je Airport instellingen instellen, of die van iTunes?

Ik heb het al gevonden! In de voorkeuren van iTunes onder audio kun je het instellen. Onderaan.

Ik heb momenteel tijdelijk geen iBook en dacht niet dat het op de windowsversie zou zitten, maar ook die ondersteund Airtunes.

Het lukt mij echt NIET ver@#$%!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: is mischien iemand die mij stap voor stap kan uitlegen PLEASE????????

Van de handleiding wordt je ook niet wijs!!!
Zo is de situatie :
1 base extreme airport angesloten op mijn adsl modem en een Airport Express, nu het probleem is dat "uitbreiding van mijn network " lukt well met wds maar als ik mijn stereo ansluit itunes zie 'm niet !!!

WHAT THE F@#$ DOE IK WRONG???

[quote:7160027bee="georgios"]Het lukt mij echt NIET ver@#$%!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: is mischien iemand die mij stap voor stap kan uitlegen PLEASE????????

Van de handleiding wordt je ook niet wijs!!!
Zo is de situatie :
1 base extreme airport angesloten op mijn adsl modem en een Airport Express, nu het probleem is dat "uitbreiding van mijn network " lukt well met wds maar als ik mijn stereo ansluit itunes zie 'm niet !!!

WHAT THE F@#$ DOE IK WRONG???[/quote:7160027bee]

Al aan de praat? Zo nee, stuur me een privébericht, dan leg ik het in e-mail wel ff uit.

Hallo Mensen,

ook ik heb deze week airtunes in mijn bezit en ik heb er ook problemen mee, internet is geen probleem maar muziek streamen wel, ik word er een beetje gek van ben al dagen bezig om dit voor elkaar te krijgen maar het lukt me niet , een paar keer heb ik er geluid uit gekregen maar na een paar nummers slaat itunes vast en kan ik ook niks meer met me ibook, en ik moet dan weer opnieuw opstarten.

De situatie bij mij thuis is als volgt : ik zit boven in me hobby kamer daar heb ik me ibook staan
omdat ik ook nog een widows pc heb met 2 kleine boxen, heb ik van beneden naar boven een oudio kabel getrokken van af me stereo, toen ik nog geen airtunes had had ik die oudio kabel en de kleine boxen met een splitter in me ibook geplugt zodat ik beneden en boven muziek had.

Nu heb ik airtunes ook boven aan gesloten, en de splitter met me stereo en de computerboxen in airtunes geplugt maar ik hoor geen muziek, ik heb verder geen draadloos netwerk alleen airtunes.

Heb ik mischien andere kabels nodig, volgens de beschrijving moeten gewone oudiokabels voldoende zijn, of heb ik een tweede airtuns nodig om beneden en boven muziek te streamen.

ik hoop dat jullie me willen helpen , want ik zou nu graag een een stuk muziek willen horen.

Hessel

Had je al een draadloos netwerk, voordat je de AE kocht?

Nee ik had nog geen draadloos netwerk, en daar al helemaal geen ervaring mee maar de zaak is opgelost,, ik kan internetten en muziek streamen door het hele huis met alleen airport express alleen printen lukt me nog niet als jullie nog tips hebben graag.

Ik ben er na 5 dagen kloten achter gekomen wat er loos was , ik heb gister maar eens naar me provider gebeld omdat ik wel verbinding met het net had als ik me router er niet tussen had gezet
omdat ik ook nog een windows pc heb, daar vertelde ze dood leuk dat me router stuk was en klaar is kees, dus op 2 computers geen internet.

Vanmiddag ben ik naar een pc winkel in hoorn geweest en daar kreeg ik de gouden tip.

Ik moest alles uitzetten computers ,router kabelmodem ongeveer 20 minuten daarna moest ik eerst het kabelmodem aanzetten, daarna de router en dan de computers en het ongeloofelijke gebeurde ik had weer internet en ook draadloos internet en muziek streamen yessssssssssssssssssssss.

Dit had ik steeds niet gedaan dus vandaar geen internet, nu draaid alles weer als een lier zo zie je maar weer van een helpdesk moet je het niet altijd hebben.

Groetjes Hessel.

Ik heb er geen enkel probleem mee met het streamen van muziek naar me stereo en ik gebruik niet eens de monster cable :) Onder i-Tunes geef ik alleen aan dat die connectie moet maken met mijn kamer and thats it !. Kan gelijk me muziek streamen zonder enige problemen :)

[quote:19d76086ee="hessel"]alleen printen lukt me nog niet als jullie nog tips hebben graag.[/quote:19d76086ee]

Weet je zeker dat je printer competable is met AE?

hallo Freerk,

Dat weet ik niet, hoe kom ik daar achter ik heb een hp 930 c printer dit zou toch geen probleem moeten wezen denk ik.

Ik moet er nog even mee aan de gang.

Hessel.

Ja hier werkt de express ook in een keer goed..

Alleen ook problemen met de printer (Epson Stylus C62).
De printer heeft een keer gewerkt via de airexpress en nu krijg ik hem niet meer aan de praat,als ik hem weer op de computer aansluit werkt hij wel…

Iemand een suggestie??

mijn printer werkt nu wel via airtunes,ik heb eerst de printer verwijderd toen aangesloten op de airport express, en toen deed hij het zonder ingewikkelde acties te onder nemen.

Hessel.

Moest idd erg eenvoudig zijn.

Thnks Hessel

alles werkt nu

Aaron

Graag gedaan Aaron .

Hessel.