Hoe itunes volgorde van cd laten respecteren?

Hoi,

Hoe kan ik een cd die door itunes naar mp3 formaat is geconverteerd de originele volgorde laten aanhouden (voor altijd)?

Thanks,
D

Als je er een playlist van hebt gemaakt, in je viewoptions tracknr. laten zien, en vervolgens sorteren op tracknummer...

Groet!

In iTunes aanvinken dat 'ie tracks met tracknummers moet genereren. (prefs -> importing)

Deze houdt de originele volgorde aan mits je zelf in iTunes het anders sorteert ( op name, time, etc ) Je kan ook op "track number" sorteren ( even zelf naar NL vertalen ) dit doe je in iTunes als volgt ( ook hier even zelf naar NL vertalen )

in iTunes,

edit > view options

in het scherm dat tevoorschijn komt “track number” aanvinken

Nou is het mogelijk om hier op te sorteren…

extraa: iTunes respecteert altijd tracknummers, ook als je sorteert op album of artist. :)

[quote:4d2df4bf6f="draaischaap"]extraa: iTunes respecteert altijd tracknummers, ook als je sorteert op album of artist. :)[/quote:4d2df4bf6f] Ik sorteer altijd op Date-added zodat ik kan zien welke podcast's ik heb binnen gekregen, dan negeert hij deze...

Klopt, mijn gebruik van het woord "altijd" is iets te ruim :innocent: Hij sorteert uiteraard ook niet op tracknummer als je sorteert op songname...

Bovendien is dan op Thisisforlife’s vraag “voor altijd” het antwoord “kan niet”, en da’s ook weer sneu… (en niet waar)

Bij het gewoon afspelen van muziek sorteer ik op album, artist, en soms op year. Dan gaat het “altijd” goed.

edit: nee, ik lieg. Sorteren op year gaat gek genoeg niet goed, en bij verzamelCD’s gaat sorteren op artist uiteraard ook niet goed.
In elk geval, er zit wel logica in (behalve op year, dat snap ik niet, als ze allemaal hetzelfde year zijn)

anyway, ik hoop dat Thisisforlife verder kan…