Hoe je Fortnite binnenkort weer op je iPhone kan spelen

Door de strijd tussen Apple en Epic is het al een tijdje niet mogelijk…

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

En toch vrees ik dat dit mogelijk de toekomst zal zijn. In navolging van Streaming Audio, Streaming Video nu dus Streaming Games … Ook bij Audio deden we een stap terug, immers zelfs ‘maar’ 16bit/44.1khz audio ongecomprimeerd was anders dan een 128kbit AAC. Pas later kwamen we met 256kbit AAC bij Apple …

… niet anders met Netflix. Er bestonden al BluRays met een heel goede kwaliteit en bijzonder hoge bitrate. Toen kwam Netflix, blokkerig, hoge compressie dus, en toch … het gemak …

En nu dus Streaming games en vanaf dit jaar dus ook de Streaming PC (volledig besturingssyteem) van Microsoft. Vraag is of dit alles zal landen, maar ergens heb ik een donkerbruin vermoeden van wel.

En dan kun je natuurlijk hiertegen protesteren, ook als Apple zijnde, maar in het geval van een streaming aanbieder die naast zijn normale aanbod TEVENS Fortnite aanbiedt, dan wordt enigszins glad ijs als Apple hier een probleem van gaat maken. Immers, het is niet Epic die hier iets aanbiedt, maar nVidia …

Ach ja, ik kan er natuurlijk ook 100% naast zitten … We zullen het zien …

Ik denk hetzelfde eigenlijk. Ben ook benieuwd hoe dat dan weer onder parental controls valt of … niet.