hoe kan ik 2 films op 1 dvd krijgen

hallo ik heb twee afleveringen van een tv serie op mijn harde schijf staan, en die wil ik op 1 dvd zetten. de afleveringen zitten allebij in een VIDEO_TS MAP, dus ik heb twee VIDEO_TS mappen en per aflevering is die 1,1 GB. weet er iemand hoe ik die twee afleveringen dus op 1 dvd krijg, ik brand met toast of met popcorn.

hoop dat iemand mij kan helpen.

groeten morres

Staat [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=39761]hier[/url] iets tussen?

Of gewoon in de handleiding van Toast en/of Popcorn??

Hier heb je misschien meer aan:

DVD2oneX

Meer iets voor ‘videobewerking’…

sorry maar ik denk dat mijn vraag verkeerd begrepen word,

Ik heb op mij harddisk twee VIDEO_TS mappen staan van 1GB groot.
die wil ik op 1 dvd zetten zodat ik dus twee filmpjes op 1 dvd kan afspelen.
maar als ik ze in popcorn sleep pakt die maar 1 van de 2 mapjes, dus weten jullie misschien hoe ik ze allebij in popcorn of toast krijg.

thanks.

Ehh....misschien snap ik het niet helemaal....ruimte lijkt niet het probleem....(2 x 1.1G is nog altijd veel minder dan de beschikbare 4.5-4.6G) En binnen Toast kun je kiezen of je een DVD wil maken vanuit een Video_TS map....dat zal dan ook wel bij 2 Video_TS mappen lukken.

Ik weet niet of het werkt:

De tweede film heeft in de VIDEO_TS map dezelfde namen als de eerste. Als je de tweede nou eens zo noemt:

VTS_02_1.VOB

Dus een 02 ipv 01 en de eerste en tweede film in één VIDEO_TS map gooien. Volgens mij moet dit werken alleen heb ik er nog nooit iemand over gehoord. Deze VIDEO_TS toasten…

heb je al geprobeerd om de twee mappen gewoon in toast te slepen? Dat gaat met 2 mpg files nl ook. :roll:

Gaat een beetje moeilijk met twee VIDEO_TS mappen...

Een idee lijkt me om de Video_ts mappen om te zetten naar MPEG of AVI en ze via iDVD, dus ook met een menuutje dr bij, te branden. Zo kun je ook makkelijk kiezen welke aflevering je wilt bekijken.