Hoe kan ik de omt podcast op mijn iPod Touch 2g beluisteren?

Als ik in iTunes op m'n iPod de podcast wil downloaden staat er dat de podcast niet beluisterd kan worden waarom is dat zo?

Je zinsbouw klopt niet helemaal.
Maar ik neem aan dat je hem download met iTunes en dat bij het synchroniseren van de iPod, podcasts synchroniseren aanstaat?

Ik bedoel iTunes op mijn iPod niet op de computer die is bij de maker dus ik moet de podcast op mijn iPod zelf downloaden

Daar heb ik met mijn iphone 4 ook last van.

Ik kan OMT #201 ook niet afspelen..;O What's wrong?!

Mail sturen naar support@onemorething.nl of pm een moderator?

[quote=maluku-nick url=http://www.onemorething.nl/community/topic/hoe-kan-ik-de-omt-podcast-op-mijn-ipod-touch-2g-beluisteren#post-2062054 time=1285614314]Ik kan OMT #201 ook niet afspelen..;O What\'s wrong?![/quote] Het is een audio podcast......[img]/uploads/community/f206f0e5c4feb6ec72448533d917ed56d22bcfc6_0.jpg[/img] MP4...??

[quote]
1984 12 uur geleden #
maluku-nick - 14 uur geleden
Ik kan OMT #201 ook niet afspelen..;O What\'s wrong?!
Het is een audio podcast...... MP4...??[/quote]

Euhm, dat moet toch niet uitmaken op je iPod..? Ik bedoel, het ding moet gewoon te downloaden zijn via iTunes op je iPod en dan kan je 'm toch gewoon beluisteren/bekijken?

Ik krijg alleen maar een melding: Film kan niet worden afgespeeld.

En dan moet je OK drukken er 'r gebeurt niks meer :P

bij mij dus precies hetzelfde probleem,
"podcast 201 kan niet op deze iPod afgespeelt worden" (Ipod touch 2g)

ook kan ik geen films synchroniseren. zelfde melding: "deze film is niet gesynchroniseerd omdat hij niet op deze iPod afgespeelt kan worden.:sad:

help?.

Ik heb op mijn iPod Touch 2G precies hetzelfde probleem. Via iTunes gaat het prima, ik synchroniseer de podcast met mijn iPod, maar zodra ik een podcast op mijn iPod wil downloaden blijkt dit niet te werken.
Heb een mailtje gestuurd naar de support van OMT.

In de podcast #208 is hier nog over gesproken.

Het is en blijft een raadsel waar de fout zit, de truc is toch om via een Mac en iTunes te abonneren, downloaden en vervolgens alle iPhones, iPods en iPads te synchroniseren. Je kan dan wel alles afspelen.

Indien het dan nog niet lukt, stuur dan een mail naar reactie@onemorething.nl of support@onemorething.nl

info@apple.nl? :P

Is de vraag nu beantwoord of staat deze nog gewoon open?

Staat nog open. Want via iTunes is een mogelijkheid, maar hoe je de podcast nou op je iPod of iPhone kunt downloaden is nog steeds een raadsel.

Max