Hoe kan ik iPhone Voice Dialling iets afleren?

Op mijn iPhone 3GS maak ik veelvuldig gebruik van Voice Dialling. Ondanks meer dan 1.000 namen in het adressenboek, kiest hij meer dan 9 van de 10 keer de juiste persoon en daar ben ik erg tevreden over. Laatst probeerde ik iemand te bellen die ik regelmatig met voice dialling bel, mijn iPhone gaf de juiste naam weer en wilde gaan bellen. Omdat ik vervolgens moest niezen 'dacht' het apparaat waarschijnlijk dat ik 'nee; of 'stop' zei. Sindsdien reageert de iPhone niet meer op de betreffende naam... Ik krijg te horen 'Niets gevonden'. Hij heeft dus iets te veel geleerd! Is er een manier om deze 'kennis' te resetten? Het liefst natuurlijk alleen deze naam, maar desnoods leert 'ie alles opnieuw. Dat herkennen van mijn stem was immers toen ik 'm net in m'n bezit had vrij snel gebeurd.

Van een vergelijkbaar probleem:

[quote:ab43a11924]I reset my phone and all the glitches went away after the reboot. Voice control now works great.

Reset: Press and hold both the Sleep/Wake button and the Home button for at least ten seconds, until the Apple logo appears. [/quote:ab43a11924]

Bron: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2054665&tstart=0