Hoe kan ik mijn iPod sommige nummers over laten slaan?

In iTunes zit de mooie functie dat de speler de niet aangevinkte nummers overslaat. Ik dacht dat de iPod dit dan ook zou doen, maar dat was niet zo. Want ik heb nu bepaalde sketches en podcasts op mijn iPod staan die ik niet wil horen als ik gewoon muziek wil luisteren (dus met de shuffle functie van de iPod). Ik weet dat ik ook een playlist kan maken, maar kan het niet makkelijker?

Nee playlists is echt het makkelijkst en het werkt perfect.

Zo had ik voor de wintersport een lijst voor op de piste en een lijst voor 's avonds in de huiskamer, maar je kan ze ook net zo makkelijk door elkaar spelen, door niet voor een specifieke lijst te kiezen.

ik denk ze gewoon niet op je ipod zetten of toch een playlist maken.

Een andere oplossing weet ik ook niet.

[quote:633ee49b78="Q"]maar je kan ze ook net zo makkelijk door elkaar spelen, door niet voor een specifieke lijst te kiezen.[/quote:633ee49b78]

Hoe kun je dan 2 verschillende lijsten door elkaar spelen? Of bedoel je dan dat de iPod alle nummer shuffelt?

[quote:df194df92f="The JM"]Hoe kun je dan 2 verschillende lijsten door elkaar spelen? Of bedoel je dan dat de iPod alle nummer shuffelt?[/quote:df194df92f]

Ja natuurlijk.

Je maakt gewoon een smartplaylist aan en je vinkt de optie daarbij aan "alleen gecheckte nummers". Dan neemt ie alleen de aangevinkte nummers, de enige optie.

Je zou ook een scriptje kunnen schrijven :o of beter downloaden op deze handige site:

http://www.dougscripts.com/itunes/scripts/scripts01.php

Not In Any Playlist To Playlist v1.0

[quote:9e1c28551a="formulefan"][quote:9e1c28551a="The JM"]Hoe kun je dan 2 verschillende lijsten door elkaar spelen? Of bedoel je dan dat de iPod alle nummer shuffelt?[/quote:9e1c28551a]

Ja natuurlijk.[/quote:9e1c28551a]

Op welke vraag is dit het antwoord? :stuck_out_tongue:

[quote:9e1c28551a=“pietjepuk6546”]Je maakt gewoon een smartplaylist aan en je vinkt de optie daarbij aan “alleen gecheckte nummers”. Dan neemt ie alleen de aangevinkte nummers, de enige optie.[/quote:9e1c28551a]

Aah bedankt! Dit zocht ik. Ik dacht al dat ikzelf alle playlist moest gaan maken, maar gelukkig kan ik het werk ook aan iTunes over laten :lol:

[quote:cda6488d15="The JM"][quote:cda6488d15="formulefan"][quote:cda6488d15="The JM"]Hoe kun je dan 2 verschillende lijsten door elkaar spelen? Of bedoel je dan dat de iPod alle nummer shuffelt?[/quote:cda6488d15]

Ja natuurlijk.[/quote:cda6488d15]

Op welke vraag is dit het antwoord? :stuck_out_tongue:

[quote:cda6488d15=“pietjepuk6546”]Je maakt gewoon een smartplaylist aan en je vinkt de optie daarbij aan “alleen gecheckte nummers”. Dan neemt ie alleen de aangevinkte nummers, de enige optie.[/quote:cda6488d15]

Aah bedankt! Dit zocht ik. Ik dacht al dat ikzelf alle playlist moest gaan maken, maar gelukkig kan ik het werk ook aan iTunes over laten :lol:[/quote:cda6488d15]

Idd goed idee en als je die podcasts en sketches toch ook op je iPod wil hebben, maak je gewoon een playlist aan, waar je alles in gooit. Het lijkt dan dat bepaalde tracks er dubbel op staan, maar dat is niet zo, ze staan alleen in zowel de ene als de andere playlist

Ah oke. Het is me duidelijk zo. Bedankt voor jullie input.