hoe kan ik van DSP naar QT exporteren

Kan er ook iemand vertellen hoe ik in DVD Studio pro een project naar QT kan exporteren Als ik naar export ga dan zie ik alleen de functie " item Discription " daar onder mpeg maar die kan ik niet kiezen. Weet ook iemand waroom ik geen DVD-RW schijfjes met DVD Studio pro kan branden maar wel DVD-R Ik heb verschillende merken geprobeerd.

even plugin kopen of downloaden :? http://www.apple.com/nl/quicktime/products/mpeg2playback/

en wat betreft de DVD-RW denk ik dat ze dat gedaan hebben omdat RW bij warmte zijn data verliest

Ik snap je vraag niet helemaal. DVD Studio Pro is gemaakt om DVD's te maken en is geen video-edit programma (ondanks dat hij wel bepalde zaken kan renderen) vandaar waarschijnlijk de reden dat je er geen QT file mee kunt exporteren. Wanner je kiest voor "Build Disc" dan schrijft DSP een directory weg op je HD waarna je bijvoorbeeld met Toast alsnog een DVD kunt branden. het maakt Toast niets uit of je een _r of een -RW gebruikt

cane, zie mijn reactie op macfreak waar je dezelfde vraag stelde

Naar aanleiding van je opmerking op macfreak.nl. Wanneer je er voor zorgt dat je totale data van je DVD onder de 700 mb blijft (CD-r dus) kun je via "build disc" de Audio_ts en video_ts mappen laten maken dan naar toast gaan, kiezen voor "data", DVD (udf), mappen er op slepen en dan in plaats van een DVD-R een Cd-R in je brander stoppen. je krijgt dan een cDVD. Die cDVD kun je op een mac of een PC gewoon afspelen als een normale DVD Op een de meeste DVD videospeler werken deze cDVD's meestal niet