hoe kan ik zo mooi 3D verwisselen van gebruiker?

Hoi

Ik heb Mac OS X 10.3.3 maar krijg als ik van gebruiker wissel niet dat die zo mooi 3D draait maar versprinkt in 1 keer naar de andere gebruiker hoe kan ik dat instellen???

je kunt het volgens mij niet instellen, het ligt er maar aan of je grafische kaart het ondersteund, ondersteund deze het dan word het een mooie kubus, zo niet dan worden de gebruikers gecross-fade of springen ze in een keer over.

Wat voor mac heb je? en wat wil je met een "kopie" van 10.3 ? je hebt toch 10.3 geinstalleerd?

Ik heb een 500 MHz PowerPC G4 en nee ik heb mac 10.3 niet meer nodig heb het gelijk verandert

Dan ligt het denk ik aan je videokaart.... andere videokaart erin en dan werkt het denk ik wel...

Klopt!

Op een Imacje wil het namelijk ook niet!

[quote:8e4ca41e57]Ondersteunde videokaarten: NVIDIA GeForce2 MX, GeForce3, GeForce4 MX of GeForce4 Ti; elke ATI RADEON AGP-kaart. Minimaal 16 MB VRAM vereist.[/quote:8e4ca41e57]

Als jouw kaart er tussen zou staan, zou het wel werken. Helaas…het is wel erg leuk en mooi om te zien, maar of het erg functioneel is, is maar de vraag. Je ziet het een keer, je kan het evt. je dos-vrienden laten zien en afbluffen, maar daar blijft het bij.

Ik heb er een andere video kaart voor gehaald, ik had:ATI 128, en nu heb ik een RADEON 8500. Hij moet quartz extreme ondersteunen, en dan krijg je zo'n mooie kubus als je snelle gebruikersoverschakeling hebt geactiveerd.

Misschien off topic maar het is wel vreemd dat op een niet ondersteunde MAC het kubus effect wel werkt in iPhoto wanneer je een slide show van je foto's afspeelt en deze optie aanzet....

Heeft iemand daar een verklaring voor?

Bij Fast User Switching is er een minimale kloksnelheid van de processor aan gekoppeld. Ik weet niet meer of het 500 of 600 mhz was maar zoiets, geloof ik. Blijkbaar zit die limiet er bij iPhoto niet in geprogrammeerd.

Hmm van die processor snelheid zou ik niet zo zeker zijn..

Heb hier een G3 366 met een RADEON kaartje, ff de .plist gehackt en het werkt allemaal gewoon prima.
FUS dus ook… En Quartz Extreme ondersteuning :slight_smile:

Ik heb hier een standaard G5 1.6 en daarbij werkt het ook niet. Niet dat ik er zo mee zit, maar het doet niks. Bij mij ploep je ineens van de een in de ander

Overigens zijn er twee manieren om te controleren of je kaart Quartz Extreme ondersteunt:
De Apple methode: kies desktop-achtergrond verwisselen om de 5 seconden. Als het beeld langzaam verloopt draai je Quartz Extreme, anders niet

Em met Quartz Extreme Check van Marc Liyanage

Hallo Maceddy,

Hoe doe jij dat dan?
Onderstaand?

Heb hier een G3 366 met een RADEON kaartje, ff de .plist gehackt en het werkt allemaal gewoon prima.

Welke .plist is dit en waar staat deze? Heb je dat met BBedit gedaan?

Thanx

http://www.xlr8yourmac.com/OSX/quartz_extreme_PCI_mod.html

een hack, het is op eigen risico, je kan het zo weer ongedaan maken en ik vind het niks. Je krijgt allerlei spikkels in beeld. Maar het is wel QXtreme…