Hoe kill ik foutmeldingen in een loop?

Ik bezocht net even de site van Vodafone en kreeg daar een Javascript foutmelding voor mijn kiezen.

De enige optie die ik onder deze foutmelding kreeg was [OK], waarna de foutmelding DIRECT weer terug kwam. Inmiddels had ik dus wel 4 tabjes open staan waar ik aktief aan het surfen was. :x

Enige manier om verder te kunnen was het geforceert quitten van Safari, waarna ik dus wel mooi op alle fora kwijt was welke berichten ik nog had moeten lezen. :cry:

Is er een andere manier om onder foutmeldingen in een loop uit te komen zonder meteen de hele applicatie te forceren?

PS: ik kreeg de fout met safari op www.vodafone.nl. Ik raad je aan dit alleen te proberen als er niets belangrijks meer open staat in je browser.

(iRuben, Link van vodafone.nl effe aanpassen klopt niet..)

Inderdaad,
ik ben net ook op deze site geweest en kreeg de melding;
“incorrect use of name or id value encountered”
:? Het enigste wat ik kon doen was ook vele malen op OK klikken…
Via Explorer gaf ie ook 'n melding maar kon daarna gewoon verder gaan… :?
JAVAAAA…??

[quote:da658bb75e="tony montana"](iRuben, Link van vodafone.nl effe aanpassen klopt niet..)[/quote:da658bb75e]

Thanks, heb 'm aangepast. Te snel gevingert. :stuck_out_tongue:

[quote:da658bb75e=“tony montana”]ik ben net ook op deze site geweest en kreeg de melding;
“incorrect use of name or id value encountered”
:? Het enigste wat ik kon doen was ook vele malen op OK klikken…
Via Explorer gaf ie ook 'n melding maar kon daarna gewoon verder gaan… :?
JAVAAAA…??[/quote:da658bb75e]

Lijkt inderdaad op een Java probleem. Maar ik vroeg me dus voornamelijk af of er nog slimme Maccers zijn die een truukje weten om uit deze loop te komen, ik kon niets bedenken naast het killen van Safari. Ik dacht nog even slim in de preferences java uit te zetten, maar die opties zijn allemaal grijs zolang er nog foutmeldingen op het scherm staan en die krijg je dus niet weg.

It is fkg frustrating! :x

Uhm, gewoon 30 seconden de enter toets ingedrukt houden en de foutmeldingen houden op :lol:.

[quote:277c573580="web"]Uhm, gewoon 30 seconden de enter toets ingedrukt houden en de foutmeldingen houden op :lol:.[/quote:277c573580]

Is dat zo??? Ik had het na een stuk of 20 keer klikken eigenlijk al opgegeven! :smiley: