Hoe kom je vanuit het forum weer terug op OneMoreThing?

Hoe kom je vanuit het forum weer terug op OneMoreThing?

Oh ik zie het al. Ik moet de URL handmatig aanpassen :frowning:
Dit onderwerp werd al 8 dagen geleden gemeld; nog steeds niet aangepast.

Klopt. Er was een poging ondernomen in banner-vorm, maar die hebben we weer gauw geschrapt. Je bleek ineens nét naast de plek te klikken waar je eigenlijk wilde klikken (als je een beetje snapt wat ik bedoel). Technisch probleempje, maar we zijn er mee aan het werk. Nou ja, we… Voornamelijk @rmens :wink:

Ik doe dit op mijn eigen websites door een rechthoekje te trekken over het logo, te vermelden waar de link naar moet verwijzen en klaar is Kees. Maar dat zullen jullie toch ook wel weten. Succes!

Kun je voor nu niet een linkje zetten in het hamburgermenu rechtsboven?

@ laurensblom Heb je geen bladwijzer naar OMT, zo kun je er toch ook komen?

Hallo Onemorething,

Ik kan mijn account hier gebruiken op het internet. Maar via de app op de Iphone is er altijd een fout als ik wil inloggen.

Dus 2 bookmarks om op dezelfde site uit te komen. Dat kan toch echt niet de bedoeling zijn…

Nee hoor, via de OMT-site kun je op het forum komen. Rechtsboven zit een knopje.

Daar kun je idd komen maar… zie topic titel

Duh, met de OMT-site bladwijzer kom je weer terug. Is het nou zo moeilijk?

Niet logisch om daarvoor telkens terug te moeten naar je bladwijzer.

Helemaal mee eens dat kan beter.

Dat wordt ook beter. Er wordt nl. aan gewerkt. Ik heb alleen tot nu toe nog niets gehoord over enige vorderingen.

Toch triest.
Na lang en veel klagen een, met veel poeha aangekondigde, update (dan nog met vertraging en in delen). Vervolgens niet in staat te zijn om https://forum.onemorething.nl/ te veranderen naar https://onemorething.nl/. Tjonge jonge dat beloofd!

Dat is de header van het forum, dat is iets anders dan de website. Maar komt goed. Er wordt de stinkende best gedaan om alle kleine dingetjes waar we tegenaan lopen, te fixen. Maar net als de meeste handen, heeft ook Raymon maar twee handden :wink:

@Night Is er een posting/topic waar we de “known issues” kunnen zien waaraan gewerkt wordt, en met welke prioriteit? En kunnen wij daar nieuwe issues aanmelden?

En zo niet, is dat een idee wellicht?

1 like

TheBigZ,
Goed idee.

Ik heb het doorgegeven, maar zoals verwacht nog geen respons op gehad :wink:

Geduld is een schone zaak. :wink: