Hoe krijg ik Dashboard terug in de Dock

Ik heb per ongeluk hem uit de dock verwijderd en wilde hem er terug in plaatsen, maar het lukt niet. (permanent in dock optie is er niet). Wie heeft de oplossing?

TIA

:?

Vanuit je progamma map terug slepen in je dock?

Wat is het OSX-leven... toch lekker simpel :)

Misschien F12 en dan via het plusteken aan de linkerkant weer invoegen!!

[quote:2c6f4632b8="muffin."]Vanuit je progamma map terug slepen in je dock?[/quote:2c6f4632b8]

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!
Bedankt.

:roll:

Dashboard is een programma dus staat zoals alle andere in de "programma's"/"Applications" map. Ga daar en doe zoals bij alle andere programma's vastnemen en in je dock slepen.

Omdat je dashboard niet kan uitzetten (toch niet met quit) is de optie “permanent in dock” er niet omdat het programma toch altijd aanstaat, hij staat dus zoiezo in het dock tenzij je er voor kiest om hem er uit te slepen of met de optie “verwijder uit dock”, dus gewoon weer uit de programma map in je dock slepen.

[quote:9438070c3c="Blieper"]Misschien F12 en dan via het plusteken aan de linkerkant weer invoegen!![/quote:9438070c3c]

F12 is bij mij “open superdrive”
Dat menu heb ik geactiveerd omdat op een oude G4 beige dat heel handig is.

[quote:f238e4efe2="Hobbes"]Dashboard is een programma dus staat zoals alle andere in de "programma's"/"Applications" map. Ga daar en doe zoals bij alle andere programma's vastnemen en in je dock slepen.

Omdat je dashboard niet kan uitzetten (toch niet met quit) is de optie “permanent in dock” er niet omdat het programma toch altijd aanstaat, hij staat dus zoiezo in het dock tenzij je er voor kiest om hem er uit te slepen of met de optie “verwijder uit dock”, dus gewoon weer uit de programma map in je dock slepen.[/quote:f238e4efe2]

Bedankt voor de uitleg.

[quote:74ff6565d3="Blieper"]Misschien F12 en dan via het plusteken aan de linkerkant weer invoegen!![/quote:74ff6565d3] :?

Dat + teken is om de “widget la” te openen. Daar kan je kiezen welk widget je wilt openen. Dat heeft niets met je dock te maken (tenzij je het graag het widget dock wilt noemen ;))

Sorry, volkomen gelijk was ff in de war met 2 verschillende dingen!! :P