hoe krijg je uit stream linkje op site de broncode te zien?

hallo, ik zit net op de site

http://geschiedenis.vpro.nl/gids/

en heb daar per ongeluk het bestandje streams.wmv weten te downloaden waar je in de broncode kan zien waar het filmpje precies vandaan komt. zodat ik dat kan inlezen en dumpen met Mplayer. (wat overigens prima gaat!)

alleen, hoe kreeg ik dat streams.wmv gedownload?

ctrl klik geeft op het moment alleen maar kopiier koppeling, en dat is dit:
javascript:void(window.open(’/themasites/mediaplayer/index.jsp?media=27382402&refernr=27371585&portalnr=4158511&hostname=geschiedenis&mediatype=video&portalid=geschiedenis’,%20’player’,%20’width=720,height=512,location=no,directories=no’))

er moet toch iets zijn dat doet iets “als download link”?

alle andere functietoetsen en klik openen de speler, en dat is dus niet wat ik wil
bedankt,

j.

Vraag de broncode op van de pagina waarin het filmpje uiteindelijk draait. Daarin staat iets met .asf of zo. Die koppeling moet je hebben.

[quote:ec5b808b77="Martiniman"]Vraag de broncode op van de pagina waarin het filmpje uiteindelijk draait. Daarin staat iets met .asf of zo. Die koppeling moet je hebben.[/quote:ec5b808b77]

hoe vraag ik precies dan de broncode op van die pagina waarin de film draait?
opslaan op de hd en dan openen in een editor ofzo?

j.

Rechter-muis / ctrl-click op de pagina en "toon broncode".

of kijk in de activiteitenweergave [option] [command] A

juistem, ik zie hem staan in de activiteitenweergave.

zij het dat mplayer vastloopt met de link

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vpro/GE/bb.20060306.asf?title=De%20Bezetene%20portret%20van%20Han%20Bennink%20door%20Trino%20Flothuis%201968;embed=1

het bestandje wat ik toen per ongeluk heb weten te downloaden (als je dus op het knopje 'speel filmpje af drukt, dan wordt dat kline bestandje geopend en daar staat de source in) verwijst naar

mms://streams.omroep.nl/tv/vpro/GE/bb.20060305.asf

die kan ik wel met goed gevolg in mplayer plakken

nu kan ik wel 1 getal veranderen en dan ben ik er, maar kan iemand me niet vertellen hoe ik het nu voor elkaar gekregen heb om het bestandje streams.wmv op de hd heb weten te krijgen…

daar staat nl. gewoon in wat ik wil zien, zondar dat ik eerst een lange string moet kopieren uit de activiteiten en dan moet omzetten naar de mms: etc string…

dus, hoe krijg ik dat streams.wmv gedownload…

j.