Hoe kun je draadloos iets naar iemand sturen?

[sub] sorry als het al aan bod is gekomen maar kon het niet zo 1,2,3 vinden [/sub]

Ik heb een bestand van 45 MB,filmpje, en die wil ik iemand toesturen die helaas een PC heeft. Noch hij of ik hebben een USB stiuck bijdehand, floppy…[sub] yeah right[/sub] afijn… en via MSN lukt het niet te verzenden. Iemand een snelle oplossing datie het wel kan ontvangen van mij?

dank alvast :slight_smile:

Misschien lukt het via www.yousendit.com ? Check het ff.

Als je dicht bij elkaar bent een crosslink ethernet kabel, IP adressen handmatig instellen, en dan zou het moeten werken, of anders via een hub/router. (dan moet je wel Windows delen inschakelen bij Delen in Systeemvoorkeuren)

Mschn met Skype...

draadloos: dus aiport netwerk aanmaken, inloggen (van mac naar pc, op pc sharing aanzetten is vaak makkelijker) en naar elkaars schijf slepen. Op iDisk is ook makkelijk, als je dat hebt (op PC via www)

allebij internet dus, waarschijnlijk op het zelfde netwerk? waarom niet gewoon bestandsdeling aanzetten op de windows bak

dan in finder “:apple: + k” en smb://10.0.0.0 (die 10.0.0.0 natuurlijk veranderen naar het ip adres van de windows computer).
Het ip vind je op een winddoos bak door : “start -> run -> cmd -> ipconfig /all” te doen

succes!