Ik overweeg de nieuwe iPhone te preorderen, direct via Apple maar omdat dit mijn eerste keer is weet ik niet wat ik kan verwachten.
Wat is zeg maar een gangbaar tijdsbestek na een preorder voordat je hem daadwerkelijk in handen hebt?
Ik overweeg de nieuwe iPhone te preorderen, direct via Apple maar omdat dit mijn eerste keer is weet ik niet wat ik kan verwachten.
Wat is zeg maar een gangbaar tijdsbestek na een preorder voordat je hem daadwerkelijk in handen hebt?
Je kunt niet pre-orderen bij Apple. Normaal is het zo dat je op een bepaalde dag om een bepaalde tijd kunt bestellen. Tijdens de order krijg je een indicatie wanneer het geleverd gaat worden. Ben je één van de eerste die besteld, dan krijg je het artikel op de eerste leveringsdatum. Is het een populair artikel, bijv. de nieuwe iPhone Pro, dan zijn er veel mensen die bestellen en als jij een paar uur later besteld, dan kan de leveringsdatum oplopen naar een paar weken of een maand (of langer). Het kan voorkomen dat een bepaalde kleur van een iPhone een latere leveringsdatum heeft dan een andere kleur van hetzelfde model. Apple NL of BE heeft maar een bepaald aantal exemplaren van een bepaald model geleverd gekregen. Daarom is het moeilijk om vooraf te zeggen wanneer je je nieuwe iPhone kunt verwachten.