Hoe lang is Soundtrack 1.0.1 al uit?

Hoi allemaal,

Ik kreeg vanochtend een melding dat Programmatuurupdate (ookwel Software Update) iets wou updaten, dit betrefte een nieuw programma voor Livetype, Final Cut Pro, Soundtrack zodat deze via Software Update in de toekomst te updaten waren. 1,5MB, toen die klaar was dacht ik, nog even kijken of het werkt dan en ik krijg gelijk een 1.0.1 versie van Soundtrack die zich wilde installeren.

Nu is mijn vraag hoe lang zijn die programma’s al uit? Omdat ik die programma’s al een tijdje op m’n computer heb staan en ik juist vanochtend een melding krijgt van Programmatuurupdate die iets wil updaten.

Update van Soundtrack:
[i:384938f2f0]This update includes fixes and improvements to Audio Units compatibility, cut/paste/delete behavior, automation envelope adjustment, mute/solo behavior, and clip speed adjustment. Soundtrack 1.0.1 is strongly recommended for all users of Soundtrack 1.0 for Final Cut Pro 4.[/i:384938f2f0]

Vraag me niet of ik nu achter de feiten aanloop…

[i:384938f2f0]Bewerkt; aantal spelfoutjes eruit gehaald![/i:384938f2f0]

Ja, ik kreeg het bericht ook. Ik gebruik niet één van deze programma's, dus ik snap niet waar ik dese update aan te danken heb.

Die update van SoundTrack is waarschijnlijk niet langer dan een week uit (afhankelijk van hoe je je programmatuurupdate hebt ingesteld).

Ik lees op MacNed.nl dat alle andere 'Pro' programma'snu in de .01 versie zijn.