hoe lang...

duurt het voordat je je agent 18 hoesje 30 gb binnen hebt via de euro store van agent 18 en is er een winkel die ze verkopen in rotterdam want de machouse had ze niet

. en , ...kijk, die dingen noemen we interpunctie. Als je die de volgende keer ook even gebruikt dan snapt iedereen misschien een beetje wat je bedoelt. :wink:

punt

Ik heb 'm bij de Amerikaanse store gekocht (en gewoon in dollars afgerekend), dat scheelt je alles bij elkaar 18 euro. Na een week had ik 'm in huis.

ik wou hem net bestellen hebben ze geen amarican express dus weet iemand waar je hem gewoon in de winkel kan kopen???

ik dacht dat de mediamarkt ze ook had?

welke???

[quote:dc6318bed9="poekie"]welke???[/quote:dc6318bed9]

Als jij duidelijk gaat omschrijven wat je bedoelt, gaan wij dat ook doen. :wink:

Volgens mij zijn Poekies Shift-, punt- en kommatoetsen stuk ... wat een gebrabbel ...

[quote:9076e5cd59="poekie"]welke???[/quote:9076e5cd59]

Jij hebt het over agent 18, dan ga ik niet beginnen over de nano tubes ofzo :sealed:

Hoe lang duurt het voordat je leert op een duidelijke manier een vraag te stellen op dit forum?

Topic nummer 10 over dit onderwerp, en inderdaad nog onduidelijk geschreven ook.

Dus: leer typen, en leer zoeken. :roll: