Hoe maak ik van printopt.PDf een SCREENoptimised PDF?

Heb een zwaar -print- PDF bestand waarvan ik een SCREENOPTIMISED PDF wil hebben. Kun je vanuit acrobat zoiets 'naar beneden bewaren'? Kan zo niets vinden, maar heb het vroeger wel eens gedaan -geloof ik-

Oh ja Acrobat 5 (6 is in de bestelling)

Vanuit Acrobat je bestand bewaren als eps en dan weer Distillen als screenoptimized zou moeten werken. Als je ook in het bezit van Pitstop bent, dan kan het met een actionlist in Acrobat zelf.

Zijn nogal wat pagina's. :x Dus dat wordt veel werk en is in weze hetzelfde als een heel nieuw postscript maken vanuit opmaak progje, nietwaar?

Er is dus geen ‘snelle’ weg? Balen.

Nee, ik ken idd ook deze twee methode's: – In PitStop met een action de boel naar benenden halen. – Anders van PDF eerst EPS maken en dan opnieuw PDF (en maar hopen dat je genoeg RAM en HD geheugen hebt).

Mwoah. Ik geloof da'k opnieuw ga postscripten... En dan distillen... Ik heb alleen instant PDF en niet PitStop. Helaas. dubbelhelaas omdat instant nog STEEDS NIET OSX is...:cry:

Bedankt voor de tips!

Misschien heb je ook iets aan de batch functie 'snelle webweergave' (Bestand/batchverwerking) van Acrobat. Ik weet alleen niet of de pdf's dan klein genoeg worden.